Pagina's

vrijdag 17 februari 2012

Grrrr...oetjes...

Nou, dat grommen doen ze op deze kaart niet zo hoor, je zou ze bijna willen aaien, nietwaar?
Deze kaart heb ik gemaakt voor Post voor kanjers.
Het is een eenvoudige 3D kaart. Hoe toepasselijk is het achtergrondpapier dat ik al jaren, en dan praat ik echt over jaaaaaaaaaaaaaaaaren, heb liggen. Het past perfect bij dit plaatje. Onderaan de kaart zit nog een ponsrand met een touwtje en knoop.

Nu heb ik al weer een volger erbij, welkom hoor. Leuk dat je mijn blog gevonden hebt!
Vandaag laat ik bewust een andere kleur kaart zien, het wordt zo eentonig anders, al die zoete kleurtjes :-).

Ik wens jullie een heel fijn weekend!

16 opmerkingen:

  1. Wat een mooi geheel, heel passend bij elkaar, prachtige kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een geweldig mooi kaartje
    ja grommen kunnen deze leeuwen wel
    maar hier op dit kaartje ziet het erg heel lief uit.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk kaartje Annerieke! Dat achtergrondpapier is inderdaad heel erg toepasselijk voor deze kaart. Mooi gedaan!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Annerieke,

    Wat een mooie stoere kaart zeg !
    Inderdaad weer eens wat anders dan die zoete kleurtjes, hoewel ik die ook wel heel mooi vond hoor.

    Creatieve groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind hem helemaal geweldig annerieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart.
    Het aaibaarheids gehalte lijkt inderdaad heel hoog maar............
    Lieve groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van jou gegrom zouden we haast bang worden, maar het plaatje is om te aaien ja. haha.
    Alles past inderdaad mooi bij elkaar.
    Kortom, een mooie kaart, en dan ook nog voor een goed doel.

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Annerieke,
    je bent inderdaad heel veelzijdig,
    eerst zo een zoete kaart en nu zo een vervaarlijke!
    Maar ik vind ze allebei heel erg mooi en een eigen stijl!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk deze kaart en zo zie je maar papier weg doen nooit eens zul je het gebruiken, en zie daar een schitterende kaart is er mee gemaakt.

    Groetjes Scrapfanaat Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart en leuk die leeuwen. De kanjer die hem krijgt zal er blij mee zijn. Groetjes janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk gedaan! Alles past perfect samen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Annerieke,
    Een hele MOOIE Grrrrrr.....oene kaart en ook je (G)rrrrrr.....oze kaart ziet er GEWELDIG uit.
    Zie ook steeds je naam "veranderen" ☺☺☺
    Grrrrrr.....oetjes van Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje Annerieke, het achtergrondpapier past er prima bij!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig mooi kaartje. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super gave kaart zeg, mijn zoon vind hem ook helemaal geweldig hij kijkt over mijn schouders mee en is helemaal wild van tijgers!!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!