Pagina's

woensdag 15 februari 2012

Gewoon weer roze...

Inmiddels ben ik weer met mijn hoofd uit de tulpen gekomen en heb een heerlijk voorjaarsgevoel dat tot uiting is gekomen in deze kaart.
Ik heb mijn SEWeasy maar weer eens in de hand genomen. Het ging nu al beter dan de eerste keer. De steken zijn wel iets groter dan ik eigenlijk zou willen, maar ik heb nu eenmaal zo'n apparaatje en dan moet je hem gebruiken ook, toch? Het "borduren" vind ik wel erg leuk om te doen.
De rand is aan beide zijden geponst. Toevallig heb ik het ook netjes boven elkaar gedaan, zodat het effect optimaal is, het lukt me niet altijd. Eigenlijk moet ik het dan misschien gaan afmeten, maar ik doe het meestal uit de losse hand, beetje gemakzucht. Over de rand en linksboven onder het bloemetje heb ik nog roze-wit touw gebruikt en rechtsonder bij de tekst nog kreukellint. Dit zijn van die dingen die ik zo leuk vind, maar om het dan op je kaart te gebruiken vind ik toch weer wat lastiger. Of ik vergeet het gewoon te gebruiken...dit is een smoesje, want jullie weten misschien nog wel dat ik dit soort dingen graag bewaar :-)!
Deze keer ook geen plaatje maar een bloem. Dat is ook iets dat ik de laatste tijd vaker doe, geen plaatjes of afdrukjes gebruiken maar andere vormen. Dat kon ik me een paar jaar geleden ook niet voorstellen. Grappig is dat toch dat in de loop der jaren je stijl verandert. Maar ja...er zijn op het gebied van kaarten maken ook zo veel nieuwe dingen bij gekomen, je kunt soms gewoon niet kiezen.
Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge bij Ge-We Hobbychallenge.

Alvast bedankt voor jullie leuke reacties, tot de volgende keer!



12 opmerkingen:

Tinie zei

Heel erg mooi, prachtig die kleur en super leuke details!!!

Groetjes Tinie

Ballie (Bennarda) zei

Annerieke, wat een geweldige kleuren heeft deze kaart, het is een toppertje.
groetjes Bennarda (Ballie)

http://balliescreationballie.blogspot.com

Helen zei

Goed om te horen dat je niet meer in de tulpen zit met je hoofd; je kaartje is weer supermooi geworden. Ook ik vergeet vaak dat ik dingen heb om op kaarten te maken of ik vind het weer teveel van het goede. Zo hebben we allemaal wel iets ;-)

Liesbeth zei

Rose, maar wel ontzettend mooi rose, prachtig gemaakt Annerieke.
gr. Liesbeth

Sandra zei

Heerlijk roze super gewoon!!!
Groetjes Sandra

Anoniem zei

Ik vind dit toch ook wel een hele mooie en lieve kaart. Het plaatje mis ik zeker niet maar dat komt vast ook door dé mooie details.
Liefs, Yvonne

Berlinde zei

Een supermooie kaart Annerieke, prachtige kleuren!
Lieve groetjes, Berlinde

KarinsArtScrap zei

al is het rose ik vind hem heel mooi annerieke.

groetjes karin

Christine zei

Leuk, zo'n rozig pastelkaartje! Heel knap gedaan!
Liefs
Christine

Hetty zei

Wat een lief en mooi kaartje en leuk
met dat borduren

gr hetty

Sandra's Scrapsels zei

Wat een prachtig kaartje zeg! Zo lekker roze...ik hou d'r van!!

Groetjes en een fijn weekend!
Sandra

Yvonne zei

Hoi hoi,
Wat een heerlijk vrolijke roze kaart!
Dank je wel voor het medoen met de Ge-We Challenge.
Groetjes,
Yvonne