Pagina's

donderdag 23 februari 2012

Leuke combinatie...

Dat heb je wel eens, dat je papier combineert en niet weet van tevoren dat het zo leuk wordt. Het resultaat van dit doosje vind ik zelf erg geslaagd, ik zou hem graag houden, maar ik heb al een bestemming in mijn hoofd, ik kan er nog wel even naar kijken :-).
Het is een patroon uit een boekje van Kitty.

De deksel heb ik netjes afgewerkt zodat je de "flapjes" niet ziet en ik heb voor het eerst mijn "rolbloemen" gebruikt. Dit zijn stansen van Marianne Design, maar het lukte me maar niet om er leuke bloemen van te maken. Op de een of andere manier wilde het oprollen maar niet lukken. En kijk...eergisteren lukte het me! Misschien vinden jullie dat het nog beter kan, maar ik ben al blij met dit resultaat.


In het doosje zitten lekkere chocolaatjes.

De tekst "bedankt" staat hier.







Met deze kadoverpakking wil ik meedoen aan de challenge bij De Creatieve Zebra, "Alles behalve gewoon". En...vinden jullie dit een gewoon doosje? Ik vind hem gewoon...leuk!

Natuurlijk ga ik jullie ook weer bedanken voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht, ik word blij als ik ze lees.
Fijne avond nog!

19 opmerkingen:

  1. Hij is schitterend Annerieke, mooi papier ook zo bij elkaar, erg mooie bloemetjes hoor, ik vind het soms ook lastig met die rolroosjes.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Annerieke,
    Het is gewoon een PRACHTIGE combinatie en die roosjes zijn SUPER.
    Alleen jammer dat je al een bestemming hebt ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja wauw, wat een mooi doosje en een hele mooie combinatie. Het klopt gewoon!
    En je rolroosjes zien er ook gaaf uit hoor.
    (je krijgt een schouderklopje van me) :-)
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw de combinatie is echt schitterend!!!! En wat een leuk doosje zeg, vind de vorm erg leuk!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit knap gemaakt! Schitterend! Ook je rolbloemen vind ik mooi, ik doe het je nog niet na!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad een mooie kleurencombi en ook mooi uitgevoerd. Gewoon goed gelukt, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind hem geweldig annerieke en zeker met dat lekkers erin hahahaha.
    je hebt het weer prachtig gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooooh wat mooie kleuren!!! Wauw zeg, schitterend!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig doosje Annerieke, mooie kleuren en je roosjes vind ik heel mooi!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hewt is een hele mooi ecombinatie van kleuren en ook je bloemen zijn mooi geworden ik ben er zelf nie tzo handig in . Bedankt dat je mee doet aan de Creatieve Zebra gr GeaB

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is geen gewoon doosje hoor Annerieke! Ik vind het echt een heel mooi leuk en schattig doosje :)
    Het bloemenpapier en het muntkleurige papier passen geweldig goed samen. Je bloemen zien er erg goed uit!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Inderdaad, heel gewoon........leuk, en erg mooi

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je crea is geweldig geworden Annerieke!
    Leuk dat je meedoet met de challenge van De Creatieve Zebra.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een supergaaf doosje is dit geworden. Ook erg lieve kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, werkelijk prachtig.
    Bedankt voor je deelname aan DCZ.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is gewoon prachtig geworden

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig doosje! Je zou hem ook voor jezelf kunnen gebruiken bij het knutselen ;) Alle uitgestanste dingetjes erin die je toch niet gebruikt heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi hoi Annerieke!
    ik vind dit doosje buitengewoon mooi
    Niks gewoontjes dus, het komt inderdaad door dat papier, ik heb het zelf ook en ik ben er ook helmaal verliefd op.
    Prachtig met dat kant!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat een gaaf doosje Annerieke, leuk dat je meedoet met de challenge van de Creatieve Zebra!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!