Pagina's

zaterdag 4 februari 2012

Mag ik jullie voorstellen...

Dit is de oplossing van mijn kleine raadsel. Zijn ze niet om op te vreten? Dat gaan we natuurlijk ook doen, hihi, er groeit namelijk tuinkers op hun hoofd.
Zo waren ze afgelopen zondag.

Misschien vragen jullie je af waarom deze mannetjes? Sinds kort doe ik vrijwilligerswerk op de vrijdagavond en af en toe maken we iets. Deze keer had ik tuinkershoofden bedacht, maar voordat ik het dan "in het echt" doe, wil ik het graag even uitproberen. Afgelopen zondag heb ik mijn mannen ook aan het werk gezet. We hebben ze de hele week liefdevol verzorgd en nu worden we beloond met iets lekkers.

Het is even iets anders dan een kaart of doosje, maar ik vind ze zo grappig!

Goed weekend nog verder!


8 opmerkingen:

Tinie zei

Dit is toch helemaal geweldig, een super leuk idee!! Eetse en genietse!

Groetjes Tinie

KarinsArtScrap zei

dat zier er heel leuk uit annerieke.

groetjes karin

Gemma zei

Ze zijn echt geweldig erg grappig en dat had ik dus echt nooit geraden! Leuk hoor! Gemma

Anoniem zei

Jaaah, ze zijn wel errug leuk!
Liefs Yvonne

Hetty zei

Zo dat ziet er wel heel erg leuk uit

gr hetty

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
je ben t echt een bezig bijtje!
Wat leuk,
ik herinner het me nog van vroeger,
mijn moeder deed ook altijd zo iets leuks!
maar veel plezier op je cluppie!
Groetjes van Daatje

Liesbeth zei

Wat leuk als de tuinkers er zo bovenop staat, heel grappig, en lekker natuurlijk.
gr. Liesbeth

Helen zei

wat geweldig leuk, maar helaas zat ik er met mijn exotische plant ver naast. Ze zien er wel schattig uit .... om op te vreten!