Pagina's

maandag 13 februari 2012

Nog eentje voor Valentijn...

Weer twee nieuwe volgers! Wat leuk dat jullie mijn blog gevonden hebben , hoop dat jullie hier wat inspiratie vinden.
Dit is de laatste Valentijnskaart dit jaar. Zelf vind ik eigenlijk dat er wel meer momenten zijn om deze kaart te versturen hoor, hoeft niet alleen nu voor Valentijn, toch?

Als ik nu naar buiten kijk, zie ik al bijna geen sneeuw meer. Wat is dat toch wonderlijk, zo is het wit en zo is alles weer weg. En nu op naar het voorjaar, ik ben er klaar voor. Ben bang dat ik toch nog even geduld moet hebben, maar ik heb er iets op gevonden. Vanmiddag heb ik tulpen gekocht, ik ga er gewoon met mijn hoofd tussen zitten, dan heb ik mijn "eigen" voorjaar :-).
Groetjes!

13 opmerkingen:

Tinie zei

Deze is echt lief!!! Wat een prachtige kaart, echt Valentijn!!!

Groetjes Tinie

martina's kaartjes zei

wat een schatje !!!! heel erg mooi gemaakt !
grtjs, martina
x

Linda zei

wat een lieffie
gr linda

Sandra zei

Wat een lieffie zeg errug leuk!!!
Groetjes Sandra

KarinsArtScrap zei

hahahaha hoe ruiken de tulpen annerieke. je kaart is in ieder geval een schatje heel erg mooi.

groetjes karin

Gemma zei

Ik vind je kaartje super leuk, kan best voor andere gelegenheden, en wat een goed idee om met je hoofd tussen de tulpen te gaan zitten, ga ik ook doen, want dit sombere weer is echt niks! Groetjes Gemma

Christine zei

Het hoeft inderdaad zeker geen Valentijn te zijn om zo'n mooie kaart te krijgen!
Zit je nog altijd tussen je tulpen? :-)
Liefs
Christine

Liesbeth zei

Wat een lieverd Annerieke.
gr. Liesbeth

Hetty zei

Wat is het een prachtig kaartje en ik vind
ook dat je die best vaker kan sturen

gr hetty

Helen zei

Wat een ontzettend lief kaartje weer. Schattig afdrukje. Wordt wel lastig freubelen met je hoofd in de tulpen ;-) Lieve groetjes, Helen

Marlies zei

Een hele mooie kaart met een hele leuke, schattige stempel!! Leuk gedaan met het touwtje! groetjes, Marlies

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
goed opgelost!
Heb jij tenminste het voorjaar in huis!
mijn man bracht vanmorgen gele tulpen mee, ook goed voor het gevoel!
Je Valentijnskaartjes zijn prachtig!!!!
Groetjes van Daatje

Janny zei

Wat een leuke stempel is dit. mooie kaart. groetjes janny