Pagina's

dinsdag 21 februari 2012

Reach for the stars...

Wat heb ik op mijn vorige kaart veel en leuke reacties gekregen, dank jullie wel. Het is een feestje om te lezen!
En ook weer nieuwe volgers, super hoor!
Deze kaart heb ik voor de challenge bij Lift Challenge gemaakt. Deze keer geen kaart om te liften, maar een leuke sketch.
Voor de verandering heb ik voor roze gekozen ;-), papier uit een blok van Action. Onder de bloemvorm zit  een stukje verbandgaas, bijgekleurd met distressinkt, anders is het wel erg wit. Rechts onder nog weer een stukje kreukellint.
De tekst kunnen jullie hier vinden.
Tot de volgende keer!

16 opmerkingen:

Berlinde zei

Hoi Annerieke, dit is ook weer een mooi kaartje en terug leuk gedaan met dat kreukellint!
Lieve groetjes, Berlinde

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Het is een PRACHTIG roze kaartje geworden ☺☺☺ Jij zit echt in de "lift" te dromen.
Liefs Wilma

Liesbeth zei

Mooi gemaakt hoor, erg stijlvol.
gr. Liesbeth

Marlies zei

Een prachtige kaart! Heel chique!! Ook de kart in de vorige post is prachtig!! groetjes, Marlies

Helen zei

wat een mooi kaartje weer.

Anoniem zei

Wat een schatje, en ook heel chique.
Liefs Yvonne

Janny zei

Ik vind het een chique en stijlvolle kaart geworden. Groetjes Janny

Christine zei

Wat is dit een pareltje! Heel mooi en knap gedaan Annerieke!
Liefs
Christine

KarinsArtScrap zei

je hebt erweer een beauty van gemaakt annerieke.

groetjes karin

M@rjan zei

Mooie kaart! Mooie kleurtjes en uitwerking! Fijn dat je meedoet met het Liftchallengeblog.

Groetjes, Marjan

José zei

Heel mooi gemaakt. Het papier vind ik echt super!
Leuk dat je met ons meedoet!
Groetjes, Jose

Cornelie zei

Leuke uitwerking van de schets, met warme kleurtjes.
Badankt voor het meedoen!
Groetjes Cornelie

Gemma zei

Think Pink, leuk met dat verbandgaas, roze ik hou er wel van! Groetjes Gemma

Ellen zei

Wow, wat een geweldige uitwerking van de schets zeg!
Groetjes Ellen

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
Wat heeft de Action mooie papierblocjes he, ik gebruik ze ook zo graag,
dit kaartje vind ik ook weer erg bijzonder!
Groetjes van Daatje

Nadine zei

Leuk dat je met ons meedoet! Ik vind je rozenpapier heel romatisch en dat verbandgaas, hoe kom je erop! Heel origineel.