Pagina's

zaterdag 11 februari 2012

Rood + wit is.....

Rood en wit is Valentijn! Tja, dit zijn voor mij toch wel de kleuren die bij Valentijn horen. Het zal wel komen door het rood, de kleur van de liefde?

De digi is een freebie, maar ik kan niet meer terug vinden van wie. De link die ik had is niet (meer) goed, nou ja, ik heb mijn best gedaan.
De randen van het papier zijn bewerkt met de papierdistresser en inkt. Op de twee randen zit rood-wit lint met daaronder nog een stukje kant. Het witte papier is een soort vellum, het is dikker, maar wel iets doorschijnend.


Aan de tekstlabel heb ik een klein lusje gehaakt. De tekst kunnen jullie hier vinden.






Alvast bedankt voor jullie reacties, wens ik jullie nog een gezellig weekend!


10 opmerkingen:

  1. Ohw, wat een liefie, echt heel schattig! Dat vellumachtige papier doet het leuk, geeft altijd wel een leuk effect als je het embost. Hoe dan ook het ziet er heel lief uit :-)
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel schattig kaartje Annerieke en idd leuk dat geemboste vellum!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ach wat een schatje annerieke ik vind hem helemaal geweldig.
    super in dat rood / wit.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje! Echt Valentijn zoals het moet zijn!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief en mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje Annerieke.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schatje is dit; heb deze freebie ook wel eerder gezien, maar waar ?????? Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief, schattige valentijns kaart!! Heel mooi gemaakt en leuk idee met het gehaakte lusje! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Via via hier terechtgekomen. Ziet er zo leuk uit hier dat ik gelijk lid geworden ben.

    Fijne dag nog.

    Groetjes Mieke
    http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!