Pagina's

woensdag 8 februari 2012

Veel liefs...

Tja, het is tenslotte bijna Valentijnsdag en ook ik doe hieraan mee. Natuurlijk hartvormen gebruikt en onderop een kleine taartonderlegger, noem je ze eigenlijk zo? Ik weet het nu even niet. Alle randen zijn bewerkt met de papierdistresser en inkt. Rechts onder zitten nog 2 ieniemienie hartjes.

Deze digi (freebie) kun je vinden bij Sliekje digi Stamps, zijn de muisjes niet ontzettend schattig?

En dan alvast een klein Valentijnscadeautje voor jullie..
deze kunnen jullie hier vinden. Hoop dat jullie hem kunnen gebruiken.

De Elfstedentocht...het wordt nog spannend, wel of niet?
Zal ik jullie een geheimpje vertellen? Eigenlijk mag het van mij wel weer iets warmer worden, ik ben met sneeuw en gladheid niet helemaal in topvorm :-). Maar ik hoop natuurlijk wel dat de tocht doorgaat. Ik heb de kou gebruikt om nu mijn vriezer te ontdooien, handig is dat, kan alles zo even buiten staan. Het heeft ook voordelen, deze kou.
Nu ga ik nog even aan een bak lekker warme koffie en op andere blogs rondkijken.

Tot gauw!



14 opmerkingen:

Anoniem zei

't is echt een schatje.

anneke's creaties zei

geweldig mooi kaartje
en die taartonderzetters noemen ze ook wel doily's

groetjes anneke

Tinie zei

Ooohh wat is deze leuk!!! Wat een geweldig mooi geheel!!!

Groetjes Tinie

Anoniem zei

Hoi Annerieke,

Wat een lieve kaart.....en de muisjes doen het gewoon. Love is in the air......

Groetjes,
Sandra

KarinsArtScrap zei

ik vind het een schatje, wat een lieffie van een stempel.
ja van mij mag het ook warmer worden annerieke.
dan maar geen tocht der tochten.
zo dan ga ik dadelijk eens naar je labeltjes kijken en opslaan.
in ieder geval bedankt.

groetjes karin

Janny zei

Mooie kaart en leuk hé die digistampels van sliekje. Groetjes Janny

Gemma zei

Wat een mooie kaart, het stempeltje is inderdaad een schatje, ach de tocht, wel grappig dat het al dagen nergens anders over gaat en ik heb liever dit weer dan regen, maar de lente mag van mij wel beginnen. Slim idee om je vriezer uit te ruimen, ik moet eigenlijk mijn oven gaan doen, maar heb geen zin! Groetjes Gemma

Gemma zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Liesbeth zei

Mooi gemaakt hoor Annerieke, en bedankt weer voor je tekstlabel.
gr. Liesbeth

Sandra zei

Mooi hoor en de digi is super!!
Groetjes Sandra

Hetty zei

Wat een lief en mooi kaartje

gr hetty

Helen zei

wat een prachtig kaartje weer. Je bloghoofd ziet er ook prachtig uit met die mooie foto's. Groetjes.

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat een schatje, is dit kaartje voor jou lief?
Het stempeltje is zo schattig en mooi ingekleurd
en je digi zal ik ook eens gaan gebruiken, je hebt er zoveel gemaakt altijd handig he!
Groetjes van Daatje

martina's kaartjes zei

een mooi en schattig kaartje
grtjs, martina
x