Pagina's

donderdag 2 februari 2012

Weer doosjes en zo...

Vandaag laat ik jullie even wat doosjes en zo zien. Ik maak vaak dingen van tevoren zodat ik altijd iets heb voor onverwachte gebeurtenissen. Op het rechter doosje zit een Sudoku puzzeltje. Verder mankeert er van alles aan het doosje, ging allemaal niet zo goed. Aan een kant zit het papier overdwars, dus het patroon niet goed, maar dit kun je niet zien op de foto. En ik heb ook een "inkeping" gemaakt, maar in plaats van in het dekseltje zit hij aan de onderzijde. Ook dit kun je hier niet zien, zo zien jullie maar, "blunders" genoeg, ik lig er niet wakker van hoor, hihi. Ik kwam er ook pas achter toen het doosje klaar was, dan ben ik zo geconcentreerd bezig dat ik niet in de gaten heb dat het niet goed zit. Dat gebeurt wel eens bij mij, spontaan draait het doosje zich om.
Deze twee zijn wel helemaal goed, alhoewel...ik zie nu net dat het lint bovenop het dekseltje iets loslaat. Ik beloof jullie dat ik het doosje netjes zal afleveren :-).
Maar vertel eens, hebben jullie dit soort dingen ook wel eens, of gaat alles altijd in 1 keer goed?
Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd naar jullie "missertjes" of houden jullie die geheim?

De volgende keer zal ik beter mijn best doen en iets laten zien dat perfect is, goed?

Groetjessssssssssssssssssssssssssssssssssssssss


15 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Jij hebt het over.....dit kun je niet zien op de foto en ook dit kun je niet zien en dan meteen ☺☺☺ zo zien jullie maar ☺☺☺ NEEEEE Annerieke....die "blunders" ZIEN we dus NIET. Enneh.....ook hier hoef je NIET wakker van te liggen.
AfgeZIEN van de "blunders" vind ik de doosjes PRACHTIG.....vooral 1,2 en 4 ☺☺☺
Bij mij gaat regelmatig iets verkeerd en zo ZIE je maar dat jij NIET alleen staat. Soms ontstaat er juist IETS leuks uit IETS wat NIET goed gaat.
Liefs Wilma

Sandra zei

Nou Annerieke ze zie er prachtig uit hoor!!!
En blunders............. genoeg hoor, plakband aan de verkeerde kant van het papier, mislukken van inkleuren, met je elleboog in de lijm en vervolgens over je creatie, en ga zo maar door ik denk dat iedereen hier wel een last van heeft en toch doen vele het ons niet na, zo een doosje zelf maken, het bllijft toch een bijzonder cadeau iets zelfgemaakt!!!
Groetjes Sandra

Christine zei

Ik heb ook wel een waslijstje "missertjes"! Deze namiddag nog wil ik een sentimentje op een kaartje stempelel en wat raad je? Zo scheef dat ik het had gestempeld, mijn volledige kaart naar de knoppen! Of ik laat mijn stempelkussen eens op mijn kaart vallen... Kortom, ongelukjes genoeg maar ja die zetten we niet op ons blog hé alhoewel ik zeker weet dat iedereen dit wel eens heeft!
Liefs
Christine

Helen zei

wat heb je weer een prachtige doosjes gemaakt en die missertjes ... als je het niet zegt zien wij het niet hoor en mijn missers gaan meestal de kliko in ;-) Groetjes.

Berlinde zei

Hoi Annerieke, je doosjes zien er prachtig uit!! En missers hebben we allemaal, maar dat hoort er bij toch, dan kunnen we het nadien alleen maar beter doen!
Lieve groetjes, Berlinde

KarinsArtScrap zei

hahahahahaha nou dat heb ik ook annerieke.
er is soms wel iets dat eraf gaat bij de knipvellen van die hele kleine blaadjes of kleine details.
maar ik vind dat de pakken er prachtig uit zien.
ikzelf heb er nog nooit een gemaakt.
moet eerst een patroon hebben.
maar ik ben heel blij met je candy spulletjes.
je papier heb ik gebruikt en je labeltjes zijn zo leuk en fijn.
ik ga ze er binnen kort bij jouw eens afhalen.

groetjes karin

Charlotte zei

Hoi Annerieke!
Wat een mooie creaties weer! Niemand merkt die kleine foutjes op hoor!
Bij mij is het ook zo: ik zie vanalles dat fout is, maar verder valt het niemand op :)
Ik maak wel vaak eerst een groffe kladversie in kladpapier, maar dan nog gebeurd het hoor :)

Niet mee inzitten en dat lintje, dat is snel weer vastgekleefd he :)

Groetjes,
Charlotte

Anoniem zei

Hoi Annerieke,

Je doosjes zijn weer erg mooi en hier en daar een misser houd het spannend. Zo heeft elke creatie wel een verhaal en dat maakt het zo speciaal als je iets zelf maakt. Ga vooral door......En of ik wel eens missers heb.......heb je even....

Groetjes,
Sandra

martina's kaartjes zei

perfectie is waarvoor we gaan, maar, vergeet niet...handenarbeid moet helemaal niet perfect zijn, want dan geloven de mensen niet meer dat het zelf gemaakt werd ! hahaha, maar ik herken het wel hoo r!
missertjes bij de vleet, maar vaak weet alleen de persoon die ze gemaakt heeft welke dat zijn, dus probleem opgelost....
leuke doosjes, doe maar lekker verder
grtjs, martina
x

Liesbeth zei

Hoi Annerieke,
Leuke verpakkingen heb je gemaakt, en missers......ik denk dat iedereen ze wel heeft, ik in ieder geval wel hoor, er zijn tijden dat ik mijn prullenbakje vaker moet legen (lol)
gr. Liesbeth

Anoniem zei

Whahaha, nee dat herken ik niet niet hoor;-)
Vaak is het voor jezelf het ergste, anderen weten toch niet wat jij in gedachten had.
Ik vind je doosjes er in ieder geval mooi uitzien.
Als alles zonder fouten moet,kom je uit op fabriekswerk (en ook dat ziet er soms niet uit)
Fijn weekend.
Liefs Yvonne

Gemma zei

Nou dat valt echt reuze mee die blunders van jou, als je niets gezegd had had ik ze zeker niet gezien! Enne blunders ja genoeg hoor, fijn weekend Gemma

Hetty zei

Nou je doosjes zijn wel heel erg mooi ondanks
je blunders ik zie er niets van. als ik iets heb wat
je niet ziet laat ik het zitten anders gaat het bij
in de priullemand

gr hetty

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
ik heb net de prullenmand gevuld met een grote misser,
ik was er helemaal grrrrr van,
maar het goede nieuws is, ik heb weer een nieuwe kaart gemaakt,
misschien kan ik em morgen laten zien,
dus das voor jou een beetje troost, maar ik vind je doosjes heel erg leuk, zo leuk dat puzzeltje er bij gemaakt...
Je kaartje van koud buiten vind ik ook erg leuk gemaakt,
schadus is inderdaad niet gemakkelijk, mar met derwent kun je het altijd nog wegdoezelen of gummen toch
Groetjes van Daatje

Janny zei

Jeetje wat een werk en een mooie dozen. Groetjes Janny