Pagina's

zondag 5 februari 2012

Zoete kleurtjes...

Bedankt voor al jullie leuke reacties op onze nieuwe huisgenoten (zie vorig bericht). Het zijn fijne huisgenoten, gezellig, maar toch lekker rustig :-)!

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik gelift heb en waarmee ik graag mee wil doen aan challenge#9
bij Lift Challenge.

Ik denk dat ik toch al een beetje in Valentijns stemming ben, want ik heb 3  knoopjes in de vorm van een hart gebruikt.








Dit is de liftkaart

We zijn eerder vandaag even lekker naar buiten geweest, zo mooi is het nu. De foto bovenaan is bij ons in de buurt. Ik heb toch mijn bloghoofd maar weer veranderd, vind het toch wel erg leuk om persoonlijke foto's daarvoor te gebruiken. Ik ben er alleen nog niet precies uit hoe ik mijn blognaam wil hebben, maar ik ga nog wel eens wat proberen.
Prettige zondag nog!


17 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, super gelift en heerlijke zoete kleuren!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke zoete kleurtjes zeg echt prachtig!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor! Mooie zoete kleurtjes zeg! Gaaf dat je weer meedoet met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is wel een zoete kaart geworden, maar niet minder mooi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie gelifte kaart! Mooie zachte pastel kleuren en hele leuke knoopjes erop! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi die zachte pastel tintjes! Leuke lift!
    Bedankt voor je deelname!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja mooi die zachte tinten. Een hele lieve lift vind ik het. Leuk ook de bloem/&/Bloem.
    Leuk dat je met ons meedoet!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit een mooi kaartje Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gelift en het ziet er prima uit daar bij jullie buiten. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk en lief kaartje mooie kleurtjes
    grtja, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig die zoete kleurtjes! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart, lieve kleurtjes!
    Bedankt voor je deelname!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Annerieke
    wat een mooi bloghoofd heb je gebruikt,
    heerlijk he die sneeuw!
    Je kaartje vind ik mooi gelift met van die zoete kleurtjes,
    ik heb mijn kaartje al gegeven aan mijn man,
    ik kan niet stiekem iets maken, hij is teveel in mijn buurt hahaha
    maar hij heeft hem al opgehangen en is reuze trots ermee!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel leuk kaartje Annerieke, zachte kleurtjes!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi, je nieuwe foto's. Kon je het weer niet laten? Haha
    Lieve groet, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!