Pagina's

maandag 20 februari 2012

Zonneschijn...

Het is maandag, het begin van weer een nieuwe week. Nog een paar dagen dan is het hier ook vakantie, heerlijk vooruitzicht!
Vanmiddag scheen het zonnetje naar binnen, lekker warm, daar krijg ik toch al wel een beetje lentekriebels van hoor.
Deze kaart heb ik gemaakt volgens een sketch van Dutch Card Lovers, ik wil dan ook met deze kaart aan de challenge meedoen.
Op de ponsrand heb ik nog wat van dat leuke kreukellint geplakt en ik heb maar liefst 4! pareltjes gebruikt. Voor mijn doen is dat veel, hihi, maar ja, het komt hier zo mooi uit.
Nog een fijne avond!



21 opmerkingen:

  1. Wauw zeg echt supermooi!!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke uitvoering van deze sketch. ik heb mijn kaartje hiervoor ook klaarliggen, moet hem alleen nog even plaatsen... Vond jouw blog via Liesbeth. Wat heb je leuke tekstdigi's staan. Ik ga er vast wel eens een paar meenemen, dus alvast bedankt!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Annerieke,
    Hey.....4 pareltjes gebruikt om er 1 PARELTJE van te maken ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan Annerieke! Dat kreukellint doet het uitstekend op deze kaart!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je uitwerking erg mooi. Prachtige lichte tinten en wat heb je het lint mooi verwerkt!
    Bedankt voor het meedoen Annerieke!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooohhh wat een prachtig kaartje!!! Super!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een erg creatieve en mooie uitvoering Annerieke.'gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je er weer een prachtig kaartje van gemaakt. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige kaart heb je van de sketch gemaakt annerieke.
    ik vind hem geweldig en ook de kleur.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie kaart, prachtig met die zachte kleurtjes, groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. woh wat een geweldig mooi kaartje heb je gemaakt, ja werkelijk dit is schitterend
    ik vond de schets nog best wel moeilijk om er iets moois van te maken, dus ik ga er van de week mee aan de slag
    maar deze van jou is echt suuuuuuuuuuper mooi, leuke tekst en ook de zachte kleurencombi vind ik helemaal geweldig, veel succes met de challenge.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart, prachtig die kleuren, ben er weg van !!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie, stijlvolle kaart Annerieke. Erg leuk met die vlindertjes erop.
    Bedankt voor je deelname aan DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi zeg! Doet me ook een beetje aan de lente denken. Fijn dat je meedoet met DCL.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een heel geslaagde kaart ! mooie kleurtjes, toppie
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Annerieke,
    wat een aparte kaart,
    ik vind de kleurenstelling erg mooi,
    ook je afwerking is speciaal!
    Hier heeft iedereen nu vakantie, kan ook niet anders met carnaval immers!
    Iedereen heeft feest!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige kaart Annerieke, ik vind de kleurencombi heel mooi en tof hoe je dat kreukellint verwerkt hebt!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtig stijlvol kaartje mooie kleuren en heel erg gaaf zoals je dat lint hebt verwerkt. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtige uitwerking vand e sketch
    bedankt voor je deelname aan dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtige kaart met een mooie tekst! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat prachtig gedaan, vooral het kanten gestanste rondje en kreukel lint doen het leuk.
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!