Pagina's

zondag 25 maart 2012

Bijna pasen...

Nog twee weken, dan is het pasen. Daarom heb ik een kaart gemaakt die daarbij past.
Voor mij zijn de kleuren voor pasen geel, groen of paars. Voor deze kaart heb ik groen met een beetje geel gekozen.
De randen van de kaart zelf heb ik geponst. De randen van het papier zijn bewerkt met de papierdistresser en inkt. Vinden jullie dit plaatje niet lief? Het is zo'n "opbouwplaatje", met cijfers, als jullie begrijpen wat ik bedoel. Eerst de basis, dan nr. 1, 2, 3, enz.. Ik weet eigenlijk niet of ze een speciale naam hebben. Maar ik viel op de eendjes en de voorjaarsbloemen. De tekst is ook weer voor jullie en kun je hier vinden.
Ik wil jullie ook weer eens bedanken voor alle leuke reacties, vind het altijd leuk om ze te lezen!

7 opmerkingen:

Helen zei

wat een ontzettend lief paaskaartje heb je gemaakt. Het plaatje is inderdaad een schatje. Volgens mij heet het iets van easy 3D. Groetjes Helen

Sandra zei

Wat een super lief kaartje zeg in echte voorjaarskleurtjes, helemaal leuk!!
Groetjes Sandra

Liesbeth zei

Hoe het ook heet, het Ziet er erg leuk en mooi uit.
gr. Liesbeth

Hetty zei

Wat een lief en mooi kaartje

gr hetty

Wilma zei

Kijk dat kuikentje nou zitten tussen de krokussen.....wat een LIEFFIE ☺☺☺
Tweet Wilma

KarinsArtScrap zei

schitterende kaart annerieke ook mooi die rand langs de kant van de kaart.

groetjes karin

Christine zei

Mooi, sfeervol paaskaartje!
Liefs
Christine