Pagina's

zondag 18 maart 2012

Een beetje zon...

Vandaag laat ik jullie weer een "zomaar doosje" zien. Altijd handig om deze in huis te hebben. Het patroon voor dit doosje heb ik ruim een jaar geleden hier gezien. Inmiddels heb ik al verschillende varianten gemaakt, af en toe pas ik ook de maten aan.
De randen van het papier heb ik bewerkt met de papierdistresser. De band heb ik door de cuttlebug gehaald, maar dat is niet zo heel duidelijk te zien op de foto. Het papier doet zonnig aan, zo met dat geel, beter dan dat grijze weer van vandaag. Hiermee wil ik jullie toch een beetje zon brengen!
Bedankt weer voor alle leuke reacties op mijn vaas met tulpen, ze staan nog steeds te bloeien hoor!


10 opmerkingen:

Grietje Jansen zei

Grappig, ik was eerst even op het hobbyjournaal gaan kijken en zag dit doosje staan.
Kijk ik op mijn blog wie er nog wat nieuws heeft geplaatst en zie als eerste weer dit doosje.
Mooi hoor, lekker fris in de gele kleur.
Grietje

Liesbeth zei

Leuk doosje hoor Annerieke, zonnige kleurtje ook gr. Liesbeth

Sandra zei

Wat een super zonnig doosje zeg erg leuk!!
Groetjes Sandra

Riet zei

Wat een prachtig doosje Annerieke.

Liefs Riet.

KarinsArtScrap zei

en die is weer heel mooi en zonnig annerieke.

groetjes karin

Anoniem zei

Wat een zonnig geheel. Het is inderdaad niet zo goed te zien dat je de band door de cutlbug hebt gehaald maar er zit wel een heeeele mooie rozet op en die zie je wel!
Lieve groet, Yvonne

Gemma zei

die zomaar doosjes van jou zijn altijd super leuk, deze ook weer, om vrolijk van te worden dat geel! Groetjes Gemma

anneke's creaties zei

wat een schitterend mooi voorjaarsdoosje, leuk die zacht gele kleur, om vrolijk van te worden.

groetjes anneke

Berlinde zei

Een heel leuk doosje Annerieke!!
Lieve groetjes, Berlinde

Helen zei

wat een prachtig doosje weer. Groetjes.