Pagina's

vrijdag 30 maart 2012

Een setje...

Voor mijn jarige vriendin heb ik een kaart gemaakt en een zakje gepimpt. Het is een iets andere stijl dan dat ik gewend ben te maken, met name de groene blaadjes. Normaal doe ik ze in de kleur van de kaart, ik weet ook niet waarom, want blaadjes zijn tenslotte groen, toch? Maar goed, voor mij anders dan anders, dus ik heb een en ander zitten schuiven, knippen, schuiven, denken, snijden, weer schuiven, plakken en toen niet meer schuiven natuurlijk, hihi. En bovenstaande foto is het eindresultaat geworden en ik moet zeggen, ben er best wel (erg) tevreden over.
Natuurlijk heeft het zakje ook nog een achterzijde. Zoals jullie kunnen zien heb ik de randen van het papier met de distresser bewerkt, maar niet met inkt. Ik wilde het graag "puur" houden. Verder heb ik wat kant, lint, pareltjes en bloemetjes gebruikt.
De tekst staat hier, onderaan de pagina.
Prettig weekend!


13 opmerkingen:

Marjan zei

Wat een schatjes zijn het zeg !
En de blaadjes kleuren erg goed bij de kaart hoor !

Groetjes, Marjan

KarinsArtScrap zei

wat een super mooi setje heb je gemaakt anneriek.
heel erg vrolijk allemaal.
wat een bofkont die vriendin.

groetjes karin

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Wat een PRACHTIG setje heb jij gemaakt voor je jarige vriendin.
De bloemen op het papier hebben toch ook groene blaadjes.....past perfect en de volgorde idem dito.....zeker met dat denken tussen in ☺☺☺ en het niet meer schuiven na het plakken.....geeft een distressed uiterlijk in het midden.
Liefs Wilma

Tinie zei

Wat fijntjes, komt ook door de prachtige kleuren, super geheel!!!

Groetjes Tinie

Anoniem zei

Lieve vriendin,
Je hebt jezelf overtroffen. Ik ben er onwijs blij mee. Ze hebben en krijgen een ereplaatsje. Dank je wel. (smak)
Liefs Yvonne

Adriana zei

Nou het is een prachtig puur setje geworden, daarom natuurlijk groene blaadjes. Leuk om te lezen hierboven dat Yvonne er (natuurlijk!) heel blij mee is.

Helen zei

Wat een supermooie creaties heb je weer gemaakt. Jammer dat ik die vriendin niet ben, maar lees al dat Yvonne er superblij mee is en terecht natuurlijk. Groetjes.

Gemma zei

Dat wordt vast een hele blij vriendin, schattig setje! Groetjes Gemma

Naomi zei

Mooi setje geworden Annerieke!
Leuk papier en mooie bloemetjes zijn dat!
Daar zal ze vast heel erg blij mee zijn!!!

Veel Liefs
Naomi

Marlies zei

Wat prachtig gemaakt!! Een heel mooi cadeautje en ook hele mooie bloemen. Ook de bladeren vind ik prachtig! groetjes, Marlies

Berlinde zei

Dit is supermooi Annerieke, en altijd leuk om een cadeauzakje met bijpassend kaartje af te geven!
Lieve groetjes, Berlinde

Annette zei

Nu Annerieke, wat een mooi zakje, mooie details hoor. xoxo Annette

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
ik vind de blaadjes heel goed bij het papier passen,
soms is het groen van blaadjes geheel niet passent, dan moet je overgaan op een andere kleur,
ik loop daar ook wel tegenaan, maar meestal laat ik mijn gevoel erover heen gaan en dan komt het helemaal goed!
Ik vind je setje heel erg mooi geworden!
Groetjes van Daatje