Pagina's

dinsdag 20 maart 2012

Eenvoudig?

Regelmatig zie ik bij anderen van die mooie "eenvoudige" kaarten. En met eenvoudig bedoel ik niet te veel poespas erop, want geen een kaart is eenvoudig, alles vergt zijn tijd, nietwaar?
Ik wilde dat (natuurlijk :-) ) ook wel eens proberen en dit is het resultaat geworden. Misschien herkennen jullie het plaatje, het is een knipvel van jaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden, nog steeds mooi vind ik. De achtergrond heb ik bestempeld en linksboven nog een strikje van kreukellint gemaakt.
De tekst, natuurlijk ook weer voor jullie, staat hier.
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn poging om een eenvoudige kaart te maken, vinden, ik lees het graag.
Groetjes...


12 opmerkingen:

  1. nou dit echt een mooie "eenvoudige" kaart,
    ik vind trouwens dat je er best wel veel werk van hebt gemaakt hoor, je hebt de achtergrond zo mooi gestempeld en dat plaatje is nog steeds leuk, ik heb ze ook nog liggen en je hebt me op een idee gebracht om er zo'n kaart van te maken, ja al met al een suuuuuuuuuuuuuper kaart.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtig kaartje weer. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eenvoudige kaarten vragen ook veel werk, alles moet correct gesneden en gekleefd worden alles zie je het meteen.
    Ik vind dat je het erg mooi gedaan hebt! De bloemenachtergrond vind ik super en brengt me op ideeen!

    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Annerieke,

    Wat een ontzettend leuk 'simpel' kaartje zeg !!
    En wat je zegt, geen enkel kaartje is eenvoudig. Maar tegenwoordig moet alles met heel veel poes-pas. Soms heb ik daar ook wel eens even genoeg van.
    Laatst kwam ik een blog tegen : http://micassucas.blogspot.com/ met leuke challenges volgens CAS "Clear and Simpel". Dat wil ik ook echt eens gaan doen. Lijkt me nog zelfs een soort van moeilijk, want je bent al snel geneigd om te veel op je kaart te plakken.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is geweldig en vaak vind ik die eenvoudige kaarten veel moeilijke om te maken! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige 'eenvoudige' kaart Annerieke. Heel leuk gemaakt!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Soms zijn eenvoudige kaarten moeilijker want je kan de foutjes niet zo goed camoufleren. Bij drukkere kaarten kan je al eens een bloemetje of een pareltje meer plakken! Mooi gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie "eenvoudige" kaart!! Prachtig die gestempelde achtergrond!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. eenvoudige maar heel mooi annerieke.


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Annerieke,
    "EENVOUDIG" en HEEEEEEEEEL MOOI ☺☺☺. Enneh.....eenvoud heeft ook tijd nodig.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Annerieke,
    allereerst een reactie op je mooie zonnige doosje, wat een leukerdje!
    De eenvoudige kaart, vind ik helemaal niet eenvoudig, hij is zo mooi afgestemd in kleur, dat moet je toch ook maar bedenken,
    je bent op tijd gestopt,
    dat geeft het een wat sjieke uitstraling, ik vind het een prachtig geheel!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je eenvoudige kaart ziet er prima uit.
    Ook op zo'n kaart moet alles toch bij elkaar passen en dat heb je goed voor elkaar hoor.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!