Pagina's

woensdag 14 maart 2012

Gastdesigner

Vorige week ben ik bij De Creatieve Zebra 1e van de top 3 geworden. Daarom mag ik bij de nieuwe challenge gastdesigner zijn, dat vind ik toch wel ontzettend leuk! Deze keer bestaat de challenge uit een inspiratie foto. Aan de hand hiervan heb ik bovenstaande kaart gemaakt. Kijk maar eens op hun blog, want er zijn nog veel meer mooie voorbeeldkaarten gemaakt.
De randen van het papier zijn bewerkt met de papierdistresser en inkt. De digi is van Sliekje digi stamps en ingekleurd met de Derwent Coloursoft. Wat een schatje is het he? Onder de ovale vormen heb ik nog een stukje verbandgaas gedaan, ook wat gekleurd met inkt. Het kantje aan de linkerzijde is ooit een gordijntje geweest, althans, de onderkant dan. En jullie weten het inmiddels...bewaren heeft z'n voordelen ;-p.


De bloem heb ik zelf gehaakt, de tekst zelfgemaakt, die staat hier (iets verder naar beneden op de pagina).



Ik wil jullie ook bedanken voor de vele leuke reacties die ik weer gekregen heb, super vind ik het dat jullie reacties achterlaten!
Tot gauw weer.

14 opmerkingen:

Sandra zei

Wat een superlief kaartje Annerieke!!!!
Groetjes Sandra

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Van ♥-e Gefeliciteerd met je GT-schap.....dat is altijd leuk en een hele eer ☺☺☺
Je hebt een heel LIEF kaartje gemaakt met heel veel van "je zelf".
Liefs Wilma

Janny's Cards Creations zei

Gefeliciteerd en ik vind dit een superlief kaartje geworden.
Groetjes Janny

Charlotte zei

Altijd ALLES bewaren Annerieke! Je weet maar nooit wanneer het van pas komt. Hoe dikwijls dat ik hoor: 'ga je dat bijhouden?! Waarom?!' :) Och ja :) Ik vind het altijd leuk om iets 'ongewoons' te gebruiken, des te meer creatieve uitdaging.
Groetjes,
Charlotte

Tinie zei

Wat een heerlijke kleur en van die prachtige details erin verwerkt, een super kaart!!!

Groetjes Tinie

anneke's creaties zei

gefeliciteerd met je gast designer schap, je hebt een schitterende kaart gemaakt, erg mooi van kleur en opbouw, ja suuuuper.

groetjes anneke

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Annerieke.

Liefs Riet.

KarinsArtScrap zei

eerst gefeliciteerd als gastdesigner harstikke leuk.
je kaart is een schatje super lief annerieke.

groetjes karin

Christine zei

Leuk om zo eens gastdesigner te zijn! Prachtig kaartje!
Liefs
Christine

Glenda de Heide zei

Hoi Annerieke,

Jij hebt ook een super schattig kaartje gemaakt zeg.

Nog bedankt voor je lieve reactie op mijn creatie.

Veel liefs Glenda

Naomi zei

Hoi Annerieke!

Ik ben via het blog van mijn mama, Berlinde, op het jouwe terecht gekomen en ik ben ook meteen volger geworden!!

Je maakt heel erg mooie dingen, zoals ook weer deze mooie roze kaart!

Ik vind hem echt ontzettend mooi! Lieve vrolijke kleuren, een erg schattig afdrukje en heel erg leuke details! ;)

Veel Liefs
en tot de volgende!
Naomi

Berlinde zei

Wat een leuke kaart weer Annerieke!!
Proficiat dat je gastdesigner mag zijn, heel leuk!!
Lieve groetjes, Berlinde

Helen zei

Proficiat met je GD. Dit kaartje is erg leuk; wat een schatje is die digi he. Mijn zoon heeft hem afgelopen week ook gekleurd om een kaartje mee te maken. Even nog een vraagje: de foto links in je header: is die in Denemarken genomen? Groetjes Helen

Liesbeth zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt als GD Annerieke, ziet er schitterend uit.
gr. Liesbeth