Pagina's

dinsdag 27 maart 2012

Gewoon leuk...

Vandaag wil ik jullie gewoon even iets leuks laten zien. Zit deze kip er niet lief bij. We hebben haar gewoon op een "nest" gezet en tja, daar moet ze de komende weken blijven, in ieder geval tot na pasen :-)!
Het nest is gemaakt van een krans van piepschuim, omwikkeld met gele pedaalemmerzakken. Zo'n soort krans heb ik een poosje geleden bij Anneke gezien, daar staat ook een duidelijke beschrijving. Maar neem van mij aan, echt moeilijk is het niet, het kost alleen wat tijd.



We hebben het nest wat versierd met eitjes, kuikentjes en bloemetjes. Nou...ziet het er niet gezellig uit?
Ik wens jullie vandaag een mooie zonnige dag!



14 opmerkingen:

Wilma zei

Hoi Annerieke,
Moet die kip echt zo lang blijven zitten.....zo te zien heeft ze toch al een tijdje zitten broeden ☺☺☺.
Je hebt een PRACHTIGE krans gemaakt.
Hoeveel pedaalemmerzakken heb je voor deze krans gebruikt?
Liefs Wilma

Marjan zei

Hoi Annerieke,

Ik kende de krans alleen als kerstkrans, maar zo is ie ook schitterend zeg !!

Groetjes, Marjan

Tinie zei

Hij is echt leuk!!! Super hoe je het aangekleed hebt!!!

Groetjes Tinie

Berlinde zei

Een heel leuke krans Annerieke, een prachtige paasversiering!!
Lieve groetjes, Berlinde

Adriana zei

Wat leuk zo'n krans!

Marlies zei

Wat een mooie paas creatie en het ziet er inderdaad heel gezellig uit! Prachtig gemaakt!! groetjes, Marlies

KarinsArtScrap zei

ik vind het een super leuke en mooie krans mat kip en eieren annerieke.
prachtig gemaakt.


groetjes karin

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
gompie, wat zul je veel eitjes krijgen met zo een broedende kip erop! hihihi....
mooie krans!
Je kaartje hieronder vind ik ook heel erg mooi!
Gek he dat pasen zo geel en paars is, ik heb dat gevoel ook zo sterk...
Groetjes van Daatje

Anoniem zei

Hij is LEUK !!!
Liefs Yvonne

Christine zei

Mooi gedaan en echte paassfeer!
liefs
Christine

Helen zei

wat een superleuke paascreatie. Groetjes.

Gemma zei

Om helemaal vrolijk van te worden, groetjes Gemma

Janny's Cards Creations zei

Schitterend geworden. Groetjes Janny

Annette zei

Hoi Annerieke, wat is dit nest gaaf. Ik heb ook een nest op tafel met een rieten eend ernaast. Grappig hoe creatief we toch met zijn allen zijn. Kaartjes maken/nesten maken, we draaien onze hand er niet voor om.
Schattig! xoxo Annette