Pagina's

woensdag 28 maart 2012

Het is lente...

Het is lente, heerlijk toch dat weer. Vanmiddag was de familie kikker aan de wandel in onze tuin, 5 kikkers achter elkaar de tuin overgestoken, overgesprongen moet ik eigenlijk zeggen. Het was in ieder geval een geweldig leuk gezicht.
Het plaatje dat ik voor deze kaart heb gebruikt, komt van hetzelfde knipvel als het plaatje van 2 berichten terug. Ik heb mezelf uitgedaagd om met "dezelfde plaatjes" kaarten te maken in een andere stijl, gewoon voor de lol :-).
De randen van het papier zijn bewerkt met de papierdistresser en inkt. De bloem bestaat uit enkele omgekrulde laagjes.
De tekst, hier te vinden, is uitgestanst en aan de randen heb ik blaadjes gestempeld. De tekst is in het groen, sorry, maar je kunt de kleur natuurlijk aanpassen als je hem uitprint.
Tot de volgende keer!


10 opmerkingen:

  1. Hallo Annerieke,
    Alweer zo'n TWEET en SWEET kaartje ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je geweldige kleuren gebruikt en zo lief, super!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, het is zeker lekker. Dat weer is absoluut genieten. Leuk zo'n bijpassende kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaarten staan er weer op je blog. Ik heb even rustig rondgekeken. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is het een prachtig kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi kaartje!!!

    Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige lentekaart annerieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Annerieke,
    wat een leuk verhaaltje over de familie kikker,
    ik zag het voor me!
    mooi kaartje, zo lenteachtig!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Annerieke,
    wat een leuk verhaaltje over de familie kikker,
    ik zag het voor me!
    mooi kaartje, zo lenteachtig!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!