Pagina's

zondag 4 maart 2012

Ik heb er nog meer...

Zoals ik gisteren al schreef, ik heb nog wel wat om te laten zien. Deze kleine doosjes heb ik gemaakt voor mijn volleybalvrienden. Gisteravond was er voor mij een afscheids etentje georganiseerd, een afscheid van het volleyballen maar niet van mijn vrienden natuurlijk.
Ik ben verwend met leuke cadeau's en ze hebben, aangezien ze mij kennen als een creatief persoon, tijdens het eten iets geknutseld voor mij. Erg origineel bedacht en alle persoonlijke creaties zitten nu in een lijst zodat ik een mooie herinnering heb. Super toch?
Maar ik zou ik niet zijn als ik ook niet iets geknutseld heb natuurlijk. In deze doosjes zitten 2 kleine chocoladereepjes en achterop een tekst.
Voor de dames heb ik natuurlijk veel bloemen gebruikt.
En voor de heren heb ik geprobeerd iets stoers te maken. Ben er wel in geslaagd vind ik zelf en te merken aan de reacties vielen ze in de smaak.



Nog even wat anders, ik ben met het groene doosje van laatst nummer 1 in de top 3 geworden bij De Creatieve Zebra, leuk toch weer!

Dat was het weer voor vandaag, tot een volgende keer!



10 opmerkingen:

Sandra zei

Wat een superleuke doosjes zeg!!!
En gefeliciteerd met je nummer 1 plek!!
Groetjes Sandra

Helen zei

Proficiat met je nummer 1 notering! Het was ook een geweldig mooi doosje. Ook deze creaties zijn weer prachtig en wat een werk heb je er mee gehad. Kan me goed voorstellen dat het gewaardeerd werd. Groetjes, Helen

KarinsArtScrap zei

dat heb je weer allemaal mooi gemaakt annerieke.
het papier is ook stoer van de mannen.
en proficiat met de top3.

groetjes karin

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Jeeeeeetje wat heb jij veel doosjes gemaakt. Het ene MOOIE doosje nog MOOIER dan het andere MOOIE doosje ☺☺☺. Mijn voorkeur gaat uit naar de dames-versies.
Enneh.....vroeg Aagje.....ga je nu helemaal stoppen met volleyballen?
Liefs Wilma

Tinie zei

Heel waardevol zulke leuke vrienden!!
Je doosjes zijn prachtig zeg, met die knopen vind ik ook heel erg mooi!!!

Groetjes Tinie

Charlotte zei

Hoi Annerieke!
Wat een leuke doosjes! Heel leuke papiertjes en tof versiert! Je vriendinnen zullen er vast blij mee zijn (chocolade krijgen is altijd leuk! :)
Groetjes,
Charlotte

Adriana zei

Gefeliciteerd met je nummer 1 creatie. Deze doosjes zijn erg leuk. Knap dat je zoveel varianten voor de heren hebt gemaakt!

Berlinde zei

Leuke doosjes Annerieke!! En proficiat met je eerste plaats!
Lieve groetjes, Berlinde

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
lief dat je wilt gaan kijken voor patroontjes, ik zie je berichtje vanzelf...
Gefeliciteerd met je prijs met het groene doosje,
deze doosjes zijn ook allemaal erg leuk,
ga je nog wel sporten op de een of andere manier?
Groetjes van Daatje

Gemma zei

Wow wat een werk, kan me voorstellen dat de doosjes gewaardeerd werden, ziet er super uit! Gefeliciteerd met je 1e plek! Groetjes Gemma