Pagina's

zondag 11 maart 2012

Knallend...

Wat een knallende kleuren heb ik gebruikt voor deze kaart, vinden jullie ook niet? Ik heb de blokjes laatst gekocht maar was er nog niet aan toe gekomen om ze te gebruiken, terwijl ik niet kon wachten om er iets mee te doen. Er waren zo veel andere (leuke) dingen tussendoor. En een dag heeft maar 24 uur.
De digi is van Kenny K en is ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden. Alle randen van het papier zijn met inkt bewerkt en langs het groene ruitje heb ik een randje met de hand gestikt. Ook nog een mooi stukje groen kant gebruikt.






Door de knoopjes een stukje touw geknoopt. De tekst heb ik zelf bewerkt en kunnen jullie hier vinden.


Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge bij Elke Kaart een Feestje!.

Als laatste wil ik jullie nog een zonnige dag wensen!

16 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Van mij mag je blijven zingen ♫♪♫♫♪♫
Je hebt lekker VROLIJKE kleuren gebruikt voor deze KNALLENDE ♫♪♫♪ kaart ☺☺☺
Liefs Wilma

Tinie zei

Wat een gaaf afdrukje en je hebt heerlijk frisse kleuren gebruikt, een prachtig geheel!!!

Groetjes Tinie

Anoniem zei

Hij knalt maar wel een aangename knal. Hij is leuk en past prima bij het heerlijke voorjaarsweertje van vandaag :-)
Liefs Yvonne

Daatje zei

Hoi hoi annerieke,
wat een prachtige kleurtjes heb je gebruikt,
echt passent bij de lente, zoals vandaag!
Ben er helemaal blij van!
Mooie kaart!
Groetjes van Daatje!

KarinsArtScrap zei

eerst van harte gefeliciteerd annerieke.

je kaart is super heel mooi papier en ook de kleur is super.

groetjes karin

Christine zei

Lekker frisse kleurtjes Annerieke! Heel leuk kaartje!
Liefs
Christine

Gea zei

Beste Annerieke.

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en nog vele gezonde jaren toegewenst.

Groetjes van Gea.
www.komoptegenkanker.nl

Sandra zei

Wauw zeg deze kaart knalt echt van mijn scherm, helemaal super!!!
Groetjes Sandra

Riet zei

Wat een prachtige kaart Annerieke.

Liefs Riet.

Janny's Cards Creations zei

Prachtige kaart geworden en wat een werk. Groetjes Janny

Anoniem zei

Hoi Annerieke,

Het is een prachtige kaart geworden. Wat knal kleuren...ze horen bij de lente/zomer. Heerlijk laat maar komen, zeker als ik je kaart zie....Succes met de challenge, voor mij ben je een winnaar.

Goetjes,
Sandra

Tinie zei

Een leuke knallende kaart heb je gemaakt!! Vrolijke kleuren!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
groetjes Tinie

Gemma zei

Gaaf die knallende kleurtjes, helemaal vrolijk word ik ervan,super leuk kaartje! Groetjes Gemma

Berlinde zei

Een superleuke kaart Annerieke met heel vrolijke kleurtjes!!
Lieve groetjes, Berlinde

Marlies zei

Een hele mooie, vrolijke kaart! De kleuren knallen inderdaad, echt lente gevoel! groetjes, Marlies

Adriana zei

Wat mooi gedaan. Mooi gecombineerd.