Pagina's

dinsdag 6 maart 2012

Oerend hard!

Allereerst wil ik mijn nieuwe volger welkom heten, leuk dat je mijn blog gaat volgen!

Wie kent hem nog...het liedje "oerend hard" van Normaal? Ik wel dus, want als ik dit plaatje zie moet ik er steeds aan denken en blijft dat liedje door mijn hoofd spoken.
Een stoere jongenskaart in blauw, daar kom ik toch al gauw weer op uit als ik iets voor een jongen moet maken. Deze kaart heb ik trouwens gemaakt voor Post voor Kanjers.

Ik heb nog wat knoopjes en touw gebruikt, de tekst is zelfgemaakt en kunnen jullie hier terug vinden.
Met deze kaart wil ik aan de challenge bij De Creatieve Zebra meedoen.

Leuk dat jullie weer langs zijn gekomen en alvast bedankt voor jullie reacties!


14 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Annerieke,
En als ik nou geen reactie geef.....wat dan? ☺☺☺
Je bent geslaagd hoor....."ST"oer-en-d hard is SUPER.....het lijkt of de motor zo van de kaart af zou willen rijden.
Liefs Wilma

Sieta zei

Prachtige stoere kaart Annerieke!
Leuk dat je meedoet met de challenge van DCZ.

Liefs van Sieta

KarinsArtScrap zei

een stoere mannenkaart annerieke.
jaaaa je labetjes komen mooi van pas.

groetjes karin

Tinie zei

Heel erg gaaf!!! Echt een stoere mannenkaart!!

Groetjes Tinie

Marjan zei

Die is leuk !!
Lekker strak en stoer.

Groetjes, Marjan

Glenda de Heide zei

Wauw Annerieke. Wat een leuke, stoere kaart is het geworden.

Bedankt voor het meedoen met de challenge bij De Creatieve Zebra.

Veel liefs Glenda

Liesbeth zei

Wat een stoere mannenkaart Annerieke, die valt meestal wel in de smaak bij de man/jongen.
Leuk dat je deelneemt bij de Creatieve Zebra, succes weer.
gr. Liesbeth

Berlinde zei

Een leuke jongenskaart Annerieke!!
Lieve groetjes, Berlinde

danielle zei

Hele stoere kaart, onder de jongens en de mannen niet minder.
Bedankt voor je deelname aan dcz.

Groetjes, Danielle

Christine zei

Coole, stoere kaart! Heel geslaagd voor een jongen!
Liefs
Christine

Marlies zei

Een hele mooie stoere kaart!! Leuk idee met de touwtjes! Ook een mooie tekst heb je gemaakt! groetjes, Marlies

Tessa en Anke zei

Wat een mooi stoer kaartje.
bedankt voor je deelname bij de creatieve zebra
xx

Anreda zei

Wauw wat een stoere jongens/mannen kaart!
Ik was dit keer gastdesigner en was/ben erg benieuwd wat jullie er allemaal van maken.
Heel veel succes met de challenge van De Creatieve Zebra!

Groetjes Erna

Helen zei

wat een stoere jongenskaart; daar zal je kanjer wel blij mee zijn. Groetjes, Helen