Pagina's

donderdag 8 maart 2012

Stoer genoeg?

Een theedoosje, en niet zomaar een theedoosje, maar eentje voor een vriend van mij. Het moest dus wel een stoer exemplaar worden. Zelf vind ik het wel aardig gelukt. Het is een houten theedoosje van Xenos. Alle randen van het papier heb ik bewerkt met de papier distresser en inkt.
De sluitingen heb ik voor het beplakken verwijderd en daarna weer vastgeschroefd. Ook met de schroevendraaier was ik dus nu best wel handig, dat is ook wel eens anders, hihi.

Rondom de rand van de deksel zit nog een stukje touw geknoopt.
Dit was de eerste keer dat ik een bestaand doosje heb gepimpt of gescrapt, hoe noem je dat? Ook erg leuk om te doen, maar toch gaat mijn voorkeur uit naar papier. Dan is het helemaal zelfgemaakt.

Toevallig is het nu ik het bericht plaats ook theetijd, dus, jullie raden het al, ik ga thee zetten.
Tot gauw weer!

16 opmerkingen:

Christine zei

Wat ziet het er mooi uit en lekker stoer!
Liefs
Christine

anneke's creaties zei

nou met recht een hele stoere theedoos,
je hebt hem echt heel mooi opgepimpt,
mooie kleurencombi voor een man,
ja hoor suuuuuuper gedaan.

groetjes anneke

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat heb je een mooi mannenpapier gebruikt!
Prachtig resultaat!
Je kaartje hieronder vind ik ook reuzestoer met die motor!
ik heb een digitekst van je gebruikt op mijn paasdoosje, ik heb wel doorverwezen naar jou!
Heel erg bedankt!
Groetjes van Daatje

KarinsArtScrap zei

een echte stoere theedoos annerieke, heel mooi gedaan.

groetjes karin

Sandra zei

Wauw zeg vind hem echt supergaaf!!
Groetjes Sandra

Liesbeth zei

Wat is ie prachtig Annerieke, echt wel stoer, maar ik denk dat heel veel vrouwen dit ook wel waarderen hoor.
gr. Liesbeth

Saskia zei

Wat een leuke stoere theedoos, zeker geschikt om aan een man te geven. Handige tip om eerst de sluitingen te verwijderen, krijg je een mooier geheel.
Groetjes Saskia

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Vertel.....vertel. Wanneer was het anders? ☺☺☺
De theedoos is lekker STOER....."g"een doos voor winterthee?
Liefs Wilma

Scrap en Kaartenfun zei

Ha die Annerieke,
Je vorige kaart was stoer, maar dit theedoosje ook geen verwijfd doosje hoor. Niet van die zoete kleurtjes en strookjes/lintjes gebruikt. Het is weer eens wat anders en zeer geschikt voor een leuke vent.
Doeg Lida

Adriana zei

Zeker stoer! Leuk kado hoor!Mooi gedaan.

Helen zei

wat een gave en stoere theedoos. Weer prachtig gemaakt. Groetjes, Helen

Anoniem zei

Hoi Annerieke,

Geniaal de theedoos. Hij is super stoer......De vakatie heeft je goed gedaan .... inspiratie .... vaker doen!!!! Krijgen we nog veel meer moois te zien.
Alvast een goed weekend!!!!
Groetjes,
Sandra

Berlinde zei

Een prachtige, stoere theedoos Annerieke. Heel tof gedaan!
Lieve groetjes, Berlinde

Grietje Jansen zei

Nou, ik denk dat je vriend wel blij kan zijn met de theedoos.
Het is echt een mannencreatie geworden.
Ook je kaart had ik nog niet gezien, en bij deze wil ik je laten weten dat ook die heel mooi is.
Hoewel beide creaties voor mannen zijn, toch weer heel verschillend, en daarbij doel ik vooral op de kleuren.

Grietje

Hetty zei

Wat een leuk, stoer en mooi doosje heb
je ervan gemaakt

gr hetty

Marlies zei

Een super mooie en hele stoere theedoos!! Prachtig gemaakt! Ik heb ook ooit geprobeerd om de schroefjes los te schroeven bij z'n doosje en ik kreeg het niet voor elkaar, ben jij toch handiger in dan ik LOL! groetjes, Marlies