Pagina's

donderdag 22 maart 2012

Stoere meid!

Genieten jullie ook zo van het mooie weer? Vanmiddag heb ik heerlijk even in de tuin zitten lezen, de vogeltjes hoor je zingen, de kikkers zijn weer ontwaakt en ik heb al een vlindertje zien vliegen. Het is dus gewoon voorjaar!
Het patroon van dit doosje stond vorig jaar in de Hobbyhandig en ik blijf het een leuk model vinden.
Het papier is zwart met wit, het flapje erover heen is lila, niet zo heel goed te zien. De digi van KennyK heb ik ook in deze kleuren ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden.

De tekst heb ik op een cirkel geplakt, het dessinpapier half afgesneden en een beetje omgekruld. In het echt ziet het er leuk uit natuurlijk :-).


Tot de volgende keer!


11 opmerkingen:

Anoniem zei

Dit is inderdaad een heel stoer geheel enne zie ik een soort van glimmertje op de bloemen? De stoere afbeeldingen van Kenny K blijven leuk.
Liefs Yvonne

Wilma zei

Hoi Annerieke,
Jij bent inderdaad een STOERE meid ☺☺☺ KKEI stoer en wat heb je MOOI glimmend papier gebruikt voor dit MOOIE doosje.....SUPER.
Liefs Wilma

Helen zei

Wat een superstoer en gaaf kadodoosje is dit weer geworden. Heb vanmiddag ook nog even lekker in het zonnetje gezeten, echt genieten ....

KarinsArtScrap zei

een hele mooie doos met een prachtige stoere meid annerieke.

groetjes karin

Liesbeth zei

Echt heel mooi gemaakt weer Annerieke, leuke afbeelding blijft dit.
gr. Liesbeth

arjette zei

Wat een ontzettend leuk doosje, mooi gemaakt!

gr. arjette.

Susie Wusie zei

Wat een super gaaf doosje! Leuk gedaan!

Groetjes suus

Berlinde zei

Een prachtig doosje Annerieke en een leuke stoere stempel!
Lieve groetjes, Berlinde

Christine zei

Ik vind het prachtig!
Liefs
Christine

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat een allerliefst doosje met mooi stempeltje is dit!
Ja wat zijn we toch boffertjes he met dit zo mooie weer!
Wij genieten er ook heel erg van !
Groetjes van Daatje

Marlies zei

Een hele mooie doosje! Leuk papier, past echt goed bij de stoere meiden stempel! Prachtig gemaakt!! groetjes, Marlies