Pagina's

vrijdag 16 maart 2012

Tulpen uit...

Tulpen uit Almere...voor jullie allemaal! Gisteren was het zulk heerlijk weer, dat is wel een bloemetje waard, vinden jullie ook niet?
Zelf ben ik gek op tulpen, vooral als ze nog niet helemaal uit zijn, dan zijn ze voor mij op hun mooist.
Deze kaart heb ik gemaakt voor challenge #12 bij Lift Challenge. Er mocht weer een kaart gelift worden, vind ik erg leuk om te doen. Mijn keus is gevallen op paars tinten. Voor de tulpen heb ik een soort "vaasje" gemaakt. De randen van het papier heb ik bewerkt met inkt.

Als je goed kijkt, kun je zien dat het lint bedrukt is.







Ik hoop dat jullie genieten van deze mooie tulpen, fijn weekend!

20 opmerkingen:

  1. Mooi, bedankt voor de bloemen! Haha lekker zonnig lentekaartje Annerieke, met prachtig bedrukt lint! Leuk dat je weer met ons meedoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk hoor, en erg toepasselijk voor deze tijd, de tulpen schieten de grond uit momenteel.
    Helaas schijnen er niet veel bollen langs de straat naar Emmeloord te staan.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie tulpen bedankt voor dat bosje bloemen, deze blijven wel heeeeeeel lang staan hahahaha.
    een mooie liftkaart annerieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwww wat vind ik dit ontzettend mooi, super mooie kleuren!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Annerieke,
    nogmaals bedankt voor je patroontjes en je verwijzingen naar die leuke sites,
    daar heb ik heel veel aan!!!!
    Wat heb je leuke kaartjes gemaakt en je mag gastdesigner zijn wat gaaf voor je!
    Ik vind het tulpenkaartje heel erg mooi in alle eenvoud!
    Ik ben ook helemaal weg van tulpen...
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. woh wat een geweldig mooi kaartje,
    leuk gedaan met de tulpen,
    en ben benieuwd naar je gele paaskrans.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig kaartje Annerieke, zo leuk dat 'vaasje'!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is een mooie Annerieke en heel origineel gevonden!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig mooi origineel kaartje zeg, het is net echt die tulpen in een vaasje goed bedacht en prachtig uitgevoerd!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat superleuk en Beedankt fuer die Bloemen (het is tenslotte bijna Pasen). Ik zit mijn tulpen uit de grond te kijken. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi Kaartje Annerieke!
    Het past echt helemaal bij het mooie weer dat we de voorbije dagen al gekregen hebben!
    Erg mooie tinten, en heel origineel dat het vaasje dat je maakte voor je tulpen!!!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. T'is een mooi bosje voorjaar! ja, een leuk en fleurig kaartje.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ontzettend leuk idee zo'n vaasje met tulpen op een kaartje,prachtig! Oh en dat weertje heerlijk toch, van mij mag het zo blijven voorlopig! Groetjes en fijn weekend, Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ontzettend leuk om een vaasje met tulpen te maken. Ik vind em geweldig! Mooie kleuren ook!
    Hartstikke leuk dat je weer meelift!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bedankt! de mijne waren net uigebloeid! haha!
    Leuke en originele uitwerking van de liftkaart!
    Heel erg bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat schattig en super origineel!! Heel erg leuke en mooie kaart. Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk voorjaarskaartje Annerieke.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart en een heel leuk idee om een vaasje te maken met de tulpen erin!! Super leuk!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!