Pagina's

zaterdag 3 maart 2012

Weer wat "zomaar" doosjes...

Het is al ruim een week geleden dat ik iets geschreven heb. We zijn even lekker een week naar Texel geweest en ik kan jullie vertellen....we hebben genoten! Wat is het toch een ontzettend leuk eiland. Ik ben dus nu weer "fris" in mijn hoofd en ga weer hard aan de slag om hier iets leuks te laten zien. Gelukkig heb ik altijd wel wat in voorraad, dus voorlopig kan ik nog genoeg plaatsen.
Deze doosjes heb ik in opdracht gemaakt, vandaar de lege labeltjes.
Tekst en uitleg is verder niet nodig, denk ik? De foto's spreken voor zich. En ik moet natuurlijk ook weer even "inkomen", hihi.
Behalve luieren, wandelen, uitstapjes maken, lezen en wat 3D plaatjes knippen heb ik vorige week niet veel geknutseld. Natuurlijk heb ik op het mooie eiland wel inspiratie opgedaan, het moet nu alleen nog uitgevoerd worden!
Af en toe heb ik wel even "stilletjes" gekeken op jullie blogs, maar niet gereageerd, dat ga ik vanaf nu ook weer doen hoor. Maar ik moet zeggen...ik heb heel veel moois gezien, jullie hebben goed je best gedaan!
Nog een fijne dag!


11 opmerkingen:

  1. Hoi Annerieke, misschien dat je even op het blog van de Creatieve Zebra moet gaan kijken.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Annerieke,
    De foto's "spreken" ☺☺☺ en de zomaar doosjes zijn PRACHTIG.
    Het was inderdaad "stilletjes" ☺☺☺.....gelukkig ben je weer "fris".
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor! Goed dat je eens lekker hebt kunnen genieten!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke doosjes Annerieke, groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed te horen dat je er nog bent en lekker hebt genoten van een weekje vrij. Je doosjes zijn weer supermooi. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooie doosjes Annerieke!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie reactie heb je geplaats bij mij annerieke.
    dank je wel daarvoor.

    je tasjes zijn weer prachtig gemaakt maar ik had ook niets anders verwacht van zo'n kado/pakjes maker.
    fijn dat je het zo goed hebt gehad op je vakantie.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Annerieke,
    stiekempjes miste ik ja al een beetje,
    maar je bent heerlijk uit geweest,
    fijn!!!
    Je doosje zijn prachtig!
    Heb je daar een patroontje van, ik ben met de knutselclub in de doosjes en nieuwe soorten kunnen we wel gebruiken, alvast bedankt!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooie creaties

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige doosjes Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk zeg Texel!!! Fijn dat je het naar je zin heb gehad!!
    Je doosjes zijn weer super!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!