Pagina's

zondag 1 april 2012

3 jaar!

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb voor Post voor kanjers, voor een 3 jarige. Het is een kaart die ik al een tijdje geleden heb gemaakt. Alle randen van het papier zijn bewerkt met inkt. Voor de rand heb ik aan de bovenzijde een stans gebruikt en aan de onderzijde een pons.

Momenteel ben ik bezig met wat dingen die ik nog niet kan laten zien. Ook heb ik vorige week stempels gekocht en ben daar wat mee aan het "spelen", dat valt nog niet mee zeg. Ik heb het stempelen nog niet onder de knie, het is zelfs zo dat ik het jullie nog niet durf te laten zien. Ik blijf oefenen, als het een beetje lukt laat ik het jullie zien, maar tot die tijd moeten jullie het met mijn "gewone creaties" doen :-).

Wat leuk toch dat jullie altijd reageren op mijn creaties en verhalen, ik lees ze regelmatig nog eens een 2e of 3e keer, bedankt hoor!

13 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig mooi kaartje, prachtig die zachte kleuren!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schatje vindt ik het. Mooi blauw is niet lelijk en ik hou van blauw.
    Je maakt me wel heel erg nieuwsgierig, met je stempel verhaal. Wel vertellen maar niet laten zien??? haha, dat kan toch eigenlijk niet. maar zoals mijn moeder altijd zei... geduld is een schone zaak.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje! Blijven oefenen zou ik zo zeggen zodat we snel kunnen meegenieten van je nieuwe stempels!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk en lief kaartje. Enne.... wij zijn wel heel benieuwd naar die stempels hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief eb mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super leuke en vrolijk kaartje annerieke.
    en alles moet geleerd worden bij mij zitten er ook wel foutjes in en dat iets beter kan.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Annerieke,
    Wat een LIEF kaartje is dit en wat zal dat gewaardeerd worden ☺☺☺.
    Het is een heel mooi initiatief "Post voor kanjers", maar toch triest dat je als 3-jarige al zoveel te verwerken krijgt.
    Enneh.....niet te lang blijven "spelen", want ik ben weer Aagje.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke dingen heb ik weer gemist de afgelopen weken Annerieke, deze is ook weer superschattig.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een superleuk kinderkaartje Annerieke!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief en vrolijke kaartje heb je gemaakt! Heel mooi!! Blijven oefen en je krijgt het stempelen vast en zeker onder de knie! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een scheetje! Helemaal leuk met die sterren!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lieffie zeg en wat mooi dat je dat doet zeg post voor kanjers!!!
    Ben benieuwd naar je stempelavontuur dus kom maar op met de creaties!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke gezellige kaart en leuke kleurtjes gebruikt. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!