Pagina's

zondag 29 april 2012

Een "zomaar" doosje...

Wat heb ik genoten van jullie leuke reacties op mijn kaart met voorgeschiedenis uit mijn vorig bericht. Bedankt daarvoor!
Ik kan jullie ook geruststellen, verder gaat het hartstikke goed met me :-)!
Dit is dus weer een "zomaar" doosje en geloof me, deze "zomaar" doosjes zijn zo handig, je kunt ze overal voor gebruiken. Het papier komt uit blokjes van Action. Met een vriendin had ik het er laatst over, soms zie je papier waarvan je eigenlijk denkt, hmmmmm, ik weet niet of ik dit wel zo mooi vind, of je vindt het een beetje ouderwets. Eigenlijk ben ik dus een beetje uitgedaagd om met "ouderwets" papier iets te maken. En zie, zodra het ergens op geplakt is, ziet het er al heel anders uit, grappig is dat toch.

De randen van het papier zijn bewerkt met de papierdistresser en inkt. Om het  doosje zit een stukje lint.
De bloem bovenop heb ik gezien bij Moja papierowa kraina, het lukt mij nooit zo goed om dat precies na te doen, waardoor de bloem er ook iets anders uitziet.


Momenteel is het hier nog erg grijs, hopelijk gaat het zonnetje snel schijnen. Gisteren hebben we wat plantjes gekocht voor in de tuin en ik wil ze graag in de potten zetten, maar wel als het buiten wat vriendelijker is.
Nog een fijne zondag en hopelijk een zonnige koninginnedag!

17 opmerkingen:

Wilma zei

Hoi, hoi Annerieke,
Gelukkig heb jij "zomaar" ook tussen die tekentjes gezet, want het is niet "zomaar" een doosje.....het is een SCHITTEREND doosje met een SCHITTERENDE bloem en MOOI lintje ☺☺☺
Nog een fijne ☼-dag toegewenst.
Liefs Wilma

Linda zei

Hij is heel mooi geworden, dat papier doet het erg leuk op het doosje hihi
gr linda

Naomi zei

Het is echt een prachtig doosje geworden annerieke!
Heel erg mooi papier en een geweldige bloem bovenop!
Lijkt me leuk om te maken en te gebruiken!

veel liefs
Naomi

Christine zei

Dit is altijd handig om in huis te hebben! Zo heb je altijd een mooi en leuk cadeautje bij de hand! Mooi gedaan meid!
Liefs
Christine

Annet zei

Wat een prachtig doosje is dit, heel stijlvol!
Groetjes Annet

Annette zei

Het is een heel gaaf doosje, zeker speciaal zoals het tekstje zegt.
mooi lintje!
xoxo Annette

KarinsArtScrap zei

wat een prachtig doosje heb je weer gemaakt annerieke.
ik ben nog niet aan to gekomen om ze temaken[ schandalig he ].
maar dat komt een keer goed.

groetjes karin

Berlinde zei

Een heel leuk doosje Annerieke, mooie kleur en dat lint is ook super!
Lieve groetjes, Berlinde

Riet zei

Wat een prachtig doosje Annerieke,mooi papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.

Hetty zei

Wauuuw wat een super mooie creaties
heb je weer gemaakt

gr hetty

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
Wat een schattig doosje,
ik ben ook altijd zo blij met het papier van de Action!
Meestal kun je het oppimpen met inkt en allerlei bloempjes enzo...
Groetjes van Daatje

Marlies zei

Een super mooie cadeaudoosje Annerieke! Prachtig gemaakt met super details, wat een mooie bloem er boven op! groetjes, Marlies

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Annerieke,wat een lief doosje,gelukkig zet je zomaar ook tussen aanhalingstekens.Het is toch een heel werkje.En papier valt inderdaad altijd anders uit in een project,super hoor,groetjes Miranda

marja zei

Wooow Annerieke, wat een prachtige creatie heb je gemaakt, schitterend!!

Lieve groetjes Marja.

Anoniem zei

t is weer een mooi doosje geworden.
Wat een mooie foto's weer in je banner. De eerste tere clematisbloemetjes?
liefs Yvonne

Janny's Cards Creations zei

Wat een leuk doosje, iedere keer als iemand in blogland een doosje maakt denk ik. Leuk moet ik ook eens doen. Vervolgens komt er niets van. Maar jouw doosje vind ik in ieder geval erg leuk en mooi geworden Groetjes Janny

Helen zei

Dit is weer een supermooi doosje. Ik heb deze beschrijving van het bloemetje ook, maar die van mij lijkt ook meer op die van jou als op die van monica. Op het MD-blog staan NL-beschrijvingen en die heb ik gebruikt, maar het blijft lastig. Kwestie van veel oefenen denk ik. Groetjes, Helen