Pagina's

dinsdag 3 april 2012

Grenzen verleggen...

Jaaaa......jullie hadden natuurlijk al een stempelproject verwacht, helaas, ik ben nog druk aan het oefenen ;-).
De laatste tijd ben ik wel mijn grenzen aan het verleggen, want ik doe steeds iets anders dan dat ik gewend ben. Zo ook deze kaart, gemaakt voor de Lift Challenge. De kaarten die gelift moesten worden zijn bijzonder en mooi door de eenvoud, vind ik. En wat vond ik dit lastig om te doen, heb wel even tijd nodig gehad om iets te bedenken.  Gelukkig zijn er op het blog van Lift Challenge mooie voorbeelden te zien, daar krijg je wel inspiratie van. Zelf ben ik met oranje begonnen en het is........blauw geworden! Zo maak ik tegenwoordig mijn kaarten, op het moment komt het niet zo spontaan. Het borrelt wel in mijn hoofd, maar komt er niet goed uit. Misschien ook wel herkenbaar voor jullie? Als het idee er dan eenmaal is, dan gaat het natuurlijk van een leien dakje, hihi.

Dan nu nog even kort over de kaart. De randen van het papier zijn bewerkt met Distress inkt "old paper". Onderaan zit een ponsrand en bovenaan een touwtje met 2 vlindertjes.

De randen van de vormen zijn met de hand gestikt. Zo'n lekker ontspannend klusje vind ik dat, doe ik graag.
Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden, lees het graag. Alvast bedankt voor jullie reacties!

14 opmerkingen:

  1. Hoi Annerieke,

    Wauw......Hij is super mooi. Juist de eenvoud van deze kaart vind ik het sterkste punt....Laat het vooral borrelen, want er komt steeds iets heel moois uit.

    Groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeey.....SUPERSSSSS gemaakt Annerieke en blijft jij maar grenzen verleggen.
    Bij mij blijven de leien nog even op het dakje liggen.....het borrelt wel vreselijk ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige lift, Annerieke! Schitterend stikwerk en dat touwtje met hartjes vind ik er erg leuk bij. Fijn dat je meedoet met ons.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is die gaaf van jou zeg!!! Super die zachte mooie kleuren!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart Annerieke!
    Heel erg mooie zacht kleuren die mooi samenpassen. En stikken met de hand, wauw zeg, erg mooi gedaan, mooi gelijk, geen kreuken in het papier, super!
    Lieve groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem supermooi Annerieke, en je stikwerk is prachtig!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou dat denkwerk levert een prachtig resultaat op!! Leuk dat je af en toe wat anders probeert! Je creativiteit wordt er alleen maar groter van!!
    Je lift is mooi! Dank je wel voor het meedoen!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw die is heeeeeeeeeel mooi geworden, knap werk joh
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nou en jij maar zeggen tegen mij van nouuuuuuuuuuu.
    maar je hebt een prachtige kaart gemaakt.
    ik vind hem heel mooi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die zachte kleurtjes doen het perfect bij deze kaart! Prachtig geslaagd!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi zeg! Een leuke alternatieve manier van strookjes gebruiken. Mooie de stiksteekjes en vorm en het lichte papier. De ponsrand doet het er ook heel mooi bij!
    Bedankt voor het meedoen Annerieke,
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je dat mooi en origineel gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi annerieke!
    dit kaartje is mooi!
    zo eenvoudig en prachtig!
    Wat voor stempels gebruik je?
    je kaartje voor de 3 jarige vind ik heel erg lief!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!