Pagina's

vrijdag 27 april 2012

Kaart met verhaal...

Bijna weekend en het zonnetjes schijnt momenteel, heerlijk! Zo makkelijk als dit kaartje nu op mijn blog staat, zo lastig was het maken. Dat ligt helemaal aan mezelf, ik heb deze kaart gisteren gemaakt, maar ik had niet echt mijn dag, om het zo maar te zeggen. Ik was bezig met een kadoverpakking, maar wist even niet hoe ik deze moest versieren, dus ik heb hem even aan de kant gelegd. Toen wilde ik voor een kleine vriendin een prinsessenkaart maken, maar het plaatje dat ik een paar dagen geleden had uitgeprint was niet inktvast. Is ook niet zo erg, want ik heb nog een leuk elfenkaartje in voorraad. Dus ook deze kaart maar even aan de kant gelegd. Ik wilde ook graag meedoen aan de Lift Challenge, vind de kaart om te liften erg leuk. Dus ik had bedacht om mijn ronde stans te gebruiken, maar ik kwam erachter dat ik deze stans uitgeleend had. Dat gebeurt me wel vaker, mijn moeder en ik wisselen regelmatig uit en natuurlijk heb ik altijd net die stans of mal nodig die mijn moeder op dat moment heeft :-), nou, dat zit toch echt tussen mijn oren hoor! Uiteindelijk heb ik deze vorm gebruikt, maar.....ik ben er nog niet.....er moest een slingertje op de kaart. Nu ben ik ook tussendoor nog aan het haken en een gehaakt slingertje leek me wel leuk op deze kaart. Ik heb het 3x uitgehaald en toen toch maar een leuk kreukellintje met knoopjes op de kaart geplakt.
De stempel heb ik ingekleurd met distress inkt, dit is een van mijn eerste pogingen. Ik vind hem zelf goed genoeg om op een kaart te gebruiken, maar ik wil ook nog andere dingen gaan proberen. Op deze foto kun je ook goed de gestikte randjes zien.
Zo zie je maar, het lijkt een "gewone" kaart, maar schijn bedriegt. Het is dus een kaart met een hele voorgeschiedenis. Zoals eerder in dit bericht geschreven, wil ik met deze kaart meedoen aan Liftchallenge#15.

Bedankt voor het lezen van mijn verhaal, ik wens jullie een fijn weekend!

22 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wow annerieke, wat een topkaartje ! superzzzzz ! heel mooie kleurtjes, fijne afwerking met veel details, en ja, rond =)
grtjs, martina
x

Anoniem zei

Hoi Annerieke,

De tegenslag was misschien wel een voorbode, want je kaart vind ik echt SUPER geworden!!!! Succes met de challenge en alvast een goed weekend met veel zon.....

Groetjes,
Sandra

Tinie zei

Heel herkenbaar, maar wat is je kaart super mooi geworden!!!

Groetjes Tinie

Wilma zei

Hallo Annerieke,
☺☺☺ Hoe kan een stans die bij je moeder ligt ook nog tussen je oren zitten? Of zit jij met je neus in je moeders spulletjes te snuffelen? ☺☺☺
Gelukkig heb jij je hoofd erbij gehouden, want je kaartje is SUPER.....die bloem is helemaal GEWELDIG.
Liefs Wilma

Cornelie zei

Ja, soms komt het uit je tenen...
maarrr..dat is helemaal niet erg, want kijk nou eens naar het resultaat! heel mooi! bedankt voor al je moeite om mee te doen aan de liftchallenge. alleen je verhaal was al leuk!
Groetjes Cornelie

Wilma zei

Hoi Annerieke,
Niet te hard snuiven.....de knoopjes zouden kunnen blijven steken ☺☺☺.
Enneh.....ja die foto is gemaakt met mijn nieuwe toestel. Het is wel heel erg wennen hoor. Zie jij verschillen? Is de foto duidelijk genoeg?
Liefs Wilma

Liesbeth zei

Leuk hoor Annerieke, en ik denk dat we dit allemaal wel eens hebben dat we het gewoon even aan de kant leggen.
Het is helemaal goed gekomen zo te zien.
gr. Liesbeth

M@rjan zei

Prachtige kaart, Annerieke! Zo te lezen niet zonder slag of stoot gemaakt, maar daardoor misschien wel juist nog mooier geworden.

Fijn dat je meedoet met onze Liftchallenge.

Groetjes, Marjan

Anoniem zei

Ondanks alle strubbelingen is het een heel leuk kaartje geworden.
Ik vind je 'slingertje' toch ook wel heel geslaagd zo.
Liefs Yvonne

Charlotte zei

Ik vind dit geen 'gewone' kaart hoor! Vind het supergoed gelukt! Soms heb je zo van die dagen e, dat niets lijkt te lukken. Gelukkig zijn er minstens zoveel dagen dat de ideetjes er uit rollen als of het niets is!
Groetjes,
Charlotte

Linda zei

Haha wat een verhaal, maar je kaartje is wel supersssss
gr linda

Berlinde zei

Ondanks alles is het een prachtkaartje geworden Annerieke!!
Lieve groetjes, Berlinde

KarinsArtScrap zei

nou nou nou annerieke wat een verhaal zeg verders alles goed met je hahahaha.
maar je kaart ziet er mooi uit maar dat mag ook je hebt er lang genoeg opgezeten.

groetjes karin

Christine zei

Het belangrijkste is dat ze heel mooi is geworden! Een toppertje!
Liefs
Christine

Janny's Cards Creations zei

O leuk gemaakt deze kaart simpel snel klaar..... Ja ik weet hoe het soms is dan wil het gewoon niet lukken of het wordt niet wat je in je hoofd had. Ik heb laatst een kaart 3x overgedaan voor ik tevreden was. Maar al met al vind ik het een hele leuke kaart geworden en ja ik zie zo ook al dat je er een hoop werk aan hebt gehad. De bloem vind ik overigens ook erg mooi geworden. Groetjes Janny

Nadine zei

Wat een geweldig verhaal! Ik vind hem errug mooi, maar de weg ernaar toe was dus niet zo snel. De vorm van je kaart vind ik super en wat een mooie bloem! Leuk dat je meedoet!

Marlies zei

Een super mooie originele kaart! het heeft je wel wat gekost zo te lezen, soms valt het inderdaad tegen en lijkt het wel of alles tegenvalt maar je kaart is uiteindelijk super geworden!! groetjes, Marlies

Riet zei

Wat is dit een schitterende kaart Annerieke,mooie kleuren.

Liefs Riet.

José zei

Ik vind je lift erg leuk geworden. Mooi de bloem en inkleuring. Je slinger vind ik ook enig!
Grappig verhaal. Herkenbaar hoor dat wegleggen en ergens anders mee beginnen!
Leuk dat je meedoet Annerieke!
Groetjes, Jose

José zei

Ik vind je lift erg leuk geworden. Mooi de bloem en inkleuring. Je slinger vind ik ook enig!
Grappig verhaal. Herkenbaar hoor dat wegleggen en ergens anders mee beginnen!
Leuk dat je meedoet Annerieke!
Groetjes, Jose

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke!
Wat een mooi geheel is dit geworden,
prachtige kaart!
Wat weer een leuk verhaal erbij!
Groetjes en fijn weekend!
Groetjes van Daatje

Helen zei

wat een verhaal, maar het heeft wel een supermooie kaart opgeleverd in mijn favo kleurtje. Groetjes, Helen