Pagina's

vrijdag 13 april 2012

Neem de tijd...


Vandaag laat ik jullie een leuke vouwkaart zien. Het is een iets kleinere kaart, ingevouwen is hij 10 x 10 cm.
Alle randen van het papier zijn bewerkt met distress inkt "dusty concord".
Voor de 2 flappen (binnen- en buitenzijde) heb ik een vorm uitgestanst en doormidden gesneden, erachter zit nog een taartonderlegger. Ik begin nu even te twijfelen of ik het juiste woord heb, maar jullie weten ongetwijfeld wat ik bedoel :-). Het leuke kreukellint waarmee ik de kaart heb dicht gestrikt heb ik bij Cards & Wishes gekocht.

Hier kun je het model van de kaart goed zien.




Deze keer ben ik niet "zuinig" geweest, alle zijden zijn beplakt, was in dit geval toch het mooist.







En nog een close-up van de tekst.
Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge bij Dutch Card Lovers. De uitdaging is om een spreuk of gezegde op je creatie te gebruiken.


Na mijn "stempelavontuur" (nou ja, zo erg is het ook weer niet hoor) is dit toch wel weer erg fijn om te doen. Ik heb gemerkt dat mijn hart toch meer bij dit soort creaties ligt.
Lieve groet,





17 opmerkingen:

Karin zei

Hello Annerieke,
Een heel mooie, speciale kaart. Fijn gedaan.
Groetjes,
Karin

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Ja hoor.....ik neem de tijd om van deze PRACHTIGE creatie te GENIETEN.
Volg je ♥ en al je dromen komen uit ☺☺☺.
Liefs Wilma

Anoniem zei

Hoi Annerieke,

In 1 woord WAUW........en je spreuk/gezegde is helemaal waar. Voor mij ben je de winnaar..... De stempelkaarten waren ook mooi, maar dit is duidelijk je sterke kant. Hou het vast....
Gezellige weekend en ik kijk uit naar je volgende creatie.

Gr.
Sandra

Tinie zei

Wat een gaaf model! Ziet er super leuke uit!!!

Groetjes Tinie

KarinsArtScrap zei

wat een gaaf modelletje annerieke, mooi kaartje heb je gemaakt.

groetjes karin

rosalien zei

Wat een leuk model kaart heb je gemaakt. En het is idd mooi dat je alle kante bekleed hebt. super gedaan. :)
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

José zei

Erg mooi gemaakt Annerieke! Heel mooi model en prachtig papier! Leuke quote heb je gebruikt.
Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes, Jose

Angèle zei

Apart leuk model kaart waar je de tijd voor hebt genomen ;) Erg mooi gedaan!

Dank je wel voor deze DCL-bijdrage.

Groetjes, Angèle

Anoniem zei

wauw, wat is ie mooi geworden. Het ziet er allemaal erg fijntjes uit! Het kost een beetje extra tijd maar dan heb je ook wat.
Liefs Yvonne

Ellen zei

Leuke kaart Annerieke, prachtige quote!
Bedankt voor je deelname aan DCL.
Groetjes Ellen

Berlinde zei

Leuk model van kaart en heel mooi papier. Je hebt er iets prachtig van gemaakt Annerieke!!
Lieve groetjes, Berlinde

Adriana zei

Wat een leuk modelletje. Mooi zo in het paars en een heel leuke tekst!

Liesbeth zei

Ik vind hem heel speciaal zo Annerieke.
gr. Liesbeth

Marlies zei

Een prachtige creatie Annerieke! Heel leuk model en een mooie gedichtje erop! groetjes, Marlies

Ballie (Bennarda) zei

Hoi, wat een geweldig idee is dit , zo,n mooi lief kaartje, het is een beauty.
groetjes Bennarda (Ballie)

http://balliescreationballie.blogspot.com

Daatje zei

Hoi hoi annerieke,
wat een mooi modelletje heb je dit keer!
Met prachtig papier bekleedt!
Je spreuk is helemaal waarheid!
Groetjes van Daatje

Annette zei

Wat een schattig modelletje! mooi is het papier zeg!
xoxo Annette