Pagina's

zondag 15 april 2012

Speciale verjaardagskaart...

Een speciale "verjaardagskaart" voor een speciaal iemand. Deze keer heb ik een houten hart gepimpt, erg leuk om te doen!
Natuurlijk ook de achterzijde gedaan, op het labeltje heb ik nog een persoonlijke wens gezet.
De tekst in het hartje op de voorzijde, kunnen jullie hier vinden, onderaan de pagina.

Nog bedankt voor al jullie leuke reacties op mijn vorige kaart!
Hoe vinden jullie trouwens de bloemen in onze tuin? Ik heb ze in mijn blogheader verwerkt, vooral de bloesem is zo mooi!


15 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan weer Annerieke!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig hartje! met lieve details! xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er echt prachtig uit!!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Annerieke,
    Zo te zien ben jij weer HEERLIJK aan de freubel geweest.....met hout, papier, inkt, bloemen, foto's en pc ☺☺☺. Het ziet er weer PRACHTIG uit.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk hart is dit geworden. Leuk om de voor en achterkant te bewerken. Groetjes Janny
    P.s Ik heb een candy op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gemaakt Annerieke, de achterkant is al even mooi als de voorkant!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi hart annerieke.
    heb je mooi opgepimpt.
    je bloemen staan heel mooi op je blog en zien er prachtig uit.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig hart, leuk hoor om cadeau te geven. Je bloemen zijn prachtig, kom maar op met die lente! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Annerieke!
    Wat een lief hart heb je gepimpt!
    Prachtige kleurtjes!
    Leuk dat labeltje erin!
    Je bloemen zijn prachtig!
    Ik houd ook zo van bloesem!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dit prachtig gemaakt Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat gaaf gedaan zeg!!
    zo is het wel een heel bijzondere kaart geworden! en wat een lieve kleurtjes heb je gebruikt, super dus!
    groetjessssss

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige hart heb je gemaakt! Mooie kleuren combi en mooie details! Je blogheader ziet er ook prachtig uit. Wat heb je al mooie bloemen in de tuin! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi en je tuin staat er volgens mij prachtig bij. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige bloemen! En je hart is ook erg mooi:-)

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!