Pagina's

dinsdag 24 april 2012

Live the life...

Vandaag een kaart in roze tinten. Ik merk toch wel dat mijn kleurkeuze seizoen- gebonden is, herkennen jullie dat ook?
Alle randen van het papier zijn bewerkt met distress inkt.
Het vierkant is een stukje roze papier en ik ben weer aan het experimenteren geweest. Ik heb het bewerkt met verschillende kleuren distress inkt en daarop heb ik mooie bloemen swirls gestempeld.
Zelf vind ik dit experiment goed geslaagd :-). Kan altijd beter natuurlijk, maar ik ben tevreden.
In de hoek heb ik van touw wat cirkeltjes gedraaid en in het midden zitten pareltjes uit de "parelmaker". Toen ik het klaar had deed het me wel heel erg aan het voorjaar denken, in mei leggen alle vogeltjes een .....? Ik zal het zelf maar even zeggen, misschien denken jullie dat ook wel, hihi. In de andere hoek heb ik nog kleine blaadjes geplakt.
De tekst kunnen jullie hier vinden.
Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge bij Dutch Card Lovers, de challenge voor deze week is een sketch.

Alvast bedankt voor al jullie reacties, tot de volgende keer!

21 opmerkingen:

Anoniem zei

hij is prachtig!
liefs Yvonne

Tinie zei

Wat is dit gaaf!!! Super hoe je alles gecombineerd hebt!!

Groetjes Tinie

Linda zei

Wat een schitterende kaar
gr linda

KarinsArtScrap zei

heel leuk met die stempel en dan die bloemetjes erop annerieke.
een heel mooi kaartje.

groetjes karin

Anoniem zei

Hoi Annerieke,

Ik vind de kaart erg mooi geworden. Het stempelen heeft wel iets, heel apart. Door de kleur van de kaart krijg ik toch wel heel erg zin in het mooie weer.Succes met de challenge....voor mij ben je een winnaar.

Lieve groetjes,
Sandra

Marlies zei

Een hele mooie chique kaart! Prachtig papier en heel mooi effect met het zelf gestempeld stukje met de bloemetjes erbij! Super! groetjes, Marlies

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
de stempelkleur hetzelfde laten uitkomen als het papier heeft iets heel stijlvols!
Leuk die pareltjes in het opgerolde lintje....
hele mooie kaart!
Groetjes van Daatje

anneke's creaties zei

woh wat heb je een mooie uitwerking van de schets gemaakt
erg mooi kaartje

groetjes anneke

Charlotte zei

Weer een Superkaart Annerieke! Kei leuk ideetje om zo bloemetjes te maken!
Groetjes!

Berlinde zei

Een heel mooi kaartje Annerieke, leuk met die stempels en die bloemetjes zijn ook tof gemaakt!
Lieve groetjes, Berlinde

Christine zei

Ik vind ze supermooi! Heel mooi van kleur ook!
Liefs
Christine

Wilma zei

Hallo Annerieke,
In 1 woord.....SCHITTEREND ☺☺☺
Liefs Wilma

Anja (scrappie) zei

Eeen heel erg mooi romantisch kaartje heb je ervan gemaakt. Bedankt voor je deelname aan DCL.

Janny's Cards Creations zei

Wat een mooie sjieke simpele kaart. Geweldig. Groetjes Janny

Riet zei

Wat een prachtige kaart Annerieke.

Liefs Riet.

rosalien zei

Wat super gedaan. Zo leul zoals je de bloemen gedaan hebt.
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Adriana zei

Supermooie kaart!

Ellen zei

Mooie uitwerking van de schets! Leuk met die bloemetjes Annerieke.
Bedankt voor je deelname aan DCL.
Groetjes Ellen

M@rjan zei

Vind het een heel mooie kaart!! Mooie tere tinten, de swirl zijn zeker prachtig en de bloemetjes ook. Bedankt voor je deelname aan DCL.

Groetjes, Marjan

Annette zei

Wat een schattig kaartje!
xoxo Annette

Helen zei

wat een beauty is dit!