Pagina's

dinsdag 17 april 2012

Vissen...

Allereerst welkom aan mijn nieuwe volger, wat leuk dat je het de moeite waard vindt om mijn blog te gaan volgen! Natuurlijk was ik ook weer blij met al jullie leuke reacties op "mijn hart".
Het is al een poosje geleden dat ik een herenkaart heb laten zien, laat ik de heren vooral niet vergeten he!
Deze aardige visser kunnen jullie hier vinden. Ik heb de digi ingekleurd met de Derwent Coloursoft. Verder heb ik de randen bewerkt met inkt, stansen en wat jute gebruikt.
Tot de volgende keer!


12 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Die visser heeft al beet ☺☺☺
Liefs Wilma

Christine zei

Leuk gedaan Annerieke!
liefs
Christine

Tinie zei

Heerlijk dit kaartje, super leuk!!!

Groetjes Tinie

KarinsArtScrap zei

wat een super leuke kaart annerieke.

groetjes karin

martina's kaartjes zei

een heel erg leuke mannenkaart !
grtjs, martina
x

arjette zei

Wat een superleuk kaartje!!!
Ik zie dat ik het e.e.a. heb gemist.... dat ziet er ook allemaal heel mooi uit, je hart is geweldig!!!!

gr. arjette

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat een leuk vissertje!
Prachtige mannenkaart!
Groetjes van Daatje

Berlinde zei

Een leuke mannenkaart Annerieke!
Lieve groetjes, Berlinde

Marlies zei

Een hele mooie mannenkaart! Leuke digi! groetjes, Marlies

Annette zei

Het is een schattig manenkaartje!
Mooie digi hoor.
xoxo Annette

Annette zei

Oeps, het is natuurlijk MANNEN~kaartje. Te snel willen zijn.LOL!
xoxo Annette

Adriana zei

Wat een leukerd. Bedankt voor de link! Groetjes adriana