Pagina's

dinsdag 10 april 2012

Wat vind ik zelf?

Allereerst wil ik mijn nieuwe volger welkom heten, wat leuk dat je mijn blog gaat volgen! Dan wil ik jullie ook nog bedanken voor alle leuke reacties die ik op mijn stempel project gekregen heb. Later in dit bericht zal ik vertellen wat ik er zelf van vind.
Nu eerst de kaart van vandaag. Gewoon lekker roze en meisjesachtig. Ik heb verschillende soorten dessinpapier gebruikt, linksboven bloemen en blaadjes gestanst.

Over de ponsrand zit een mooi kantje en onderaan nog 2 knoopjes.
De tekst kunnen jullie hier vinden.





Tja, wat vind ik zelf van mijn stempelkaarten? Eerlijk gezegd weet ik niet zo goed hoe ik ze moet vinden. Ik vind de kaarten niet echt lelijk, maar om nu te zeggen, wauw...dat ook weer niet. Een ding is dus duidelijk, ik ben niet super enthousiast :-). Het zijn mooie stempels, ik vind het leuk om te doen, maar of het nu echt "mijn ding" is, dat denk ik toch niet. Maar ik geef het niet op natuurlijk, ik blijf experimenteren. Voor deze kaarten heb ik ook alleen maar distressinkt gebruikt, er zijn ongetwijfeld nog meer mogelijkheden. Wanneer de tijd rijp is, voor mij, hihi, ga ik me er iets meer in verdiepen. In ieder geval vond ik het wel erg leuk om jullie mening te lezen!

12 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Jij bent een ster in het verleggen van je grenzen ☺☺☺ en wat kunnen diverse kleuren roze toch een MOOI kaartje opleveren.
Liefs Wilma

Liesbeth zei

Wat een leuk kaartje weer Annerieke, en blijven oefenen hoor, dat baart kunst zeggen ze......(helaas bij mij ook lang niet altijd.)
gr. Liesbeth

Helen zei

Hoi Annerieke, wat een superleuk kaartje weer. Wat betreft dat stempelen; gewoon blijven oefenen, ben nu zelf ook met de distress begonnen (stempels inkleuren), maar dat valt ook nog niet mee hoor, dus ik blijf ook nog even oefenen. Groetjes,
Helen

Annette zei

Hoi Annerieke, gewoon doorgaan hoor. Je krijgt vanzelf jouw stijl wel te pakken. Ik vind deze erg girly. Je stempels zijn heel erg leuk!
Je hebt er weer een mooi kaartje van gemaakt.xoxo Annette

Tinie zei

Je kaart is prachtig, lekker zoet en hele mooie details!!! Wat betreft je stempelkaarten, ik vind/vond ze super en ook ik moet er zelf wat aan wennen als ik er mee bezig ben, zou het niet komen doordat we met de "andere" kaarten het vaak te vol maken:)?

Groetjes Tinie

KarinsArtScrap zei

wat een leuke kaart annerieke, weer heel mooi gedaan.

groetjes karin

Berlinde zei

Een heel leuke kaart Annerieke, mooi in die roze tinten!!
Lieve groetjes, Berlinde

Marlies zei

Een hele mooie kaart met een schattige afbeelding erop! Ook mooie details. Wat het vinden van je 'ding' betreft. Blijven oefenen denk ik en je kan toch ook verschillende soorten kaarten maken, cute en stempelen het is allebei mooi! groetjes, Marlies

Christine zei

Leuk kaartje Annerieke! Blijven oefenen meid en voor je 't weet, heb je het onder de knie!
Liefs
Christine

Riet zei

Wat een prachtige kaart Annerieke.

Liefs Riet.

Sandra zei

Wat een lievertje zeg leuk hoor dat roze idd erg girly, en ook ik vond je vorige kaarten erg mooi vooral de paarse, gewoon blijven doen wat je leuk vind!!!
Groetjes Sandra

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
jij alleen wat bij je past,
soms is het wel leuk om eens iets anders uit te proberen,
maar als je het niet zo leuk vindt,
tja dan geeft het je niet zoveel energie, denk ik...
Je hebt wel een groot doorzettingsvermogen!
Deze kaart vind ik prachtig zo mooi in het rose!
Groetjes van Daatje