Pagina's

donderdag 3 mei 2012

Alvast voor moederdag...

Zo, ga er maar eens lekker voor zitten, want ik denk dat dit een lang bericht gaat worden.
Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers verwelkomen, leuk dat jullie mijn blog gaan bezoeken!

Dit doosje is alvast voor moederdag. Laat ik eerst even zeggen dat ik heel erg blij ben dat ik nog iets kan maken voor moederdag.
Op het blog van Kitty, Kitty's Craft stond laatst een leuk bericht over moederdag. Kitty geeft een patroon voor een doosje en daaraan verbindt ze dan een wedstrijd. Klinkt leuk, nietwaar? Nu moet ik vertellen dat ik zo'n 2 jaar geleden  op het blog van Kitty terecht kwam en tja....ik was verkocht. Al die leuke doosjes, dat wilde ik ook wel. Eerst nog denken, dat ik dat niet zou kunnen, maar toen ik er eenmaal eentje gemaakt had, was ik ook die gedachte kwijt. En jullie weten misschien inmiddels wel dat ik gek ben op kadoverpakkingen, nu weten jullie ook hoe dat gekomen is:-).
De randen van het papier zijn bewerkt met de papierdistresser en distress inkt "victorian velvet". Op de zijden van het doosje heb ik nog borders geplakt. Op het dekseltje zien jullie swirls, een labeltje dat in het "vakje" gestoken is en daarboven op een bloem.

De binnenzijde is ook beplakt met papier en voor de foto heb ik een zakje met mini hartjes erin gedaan. Wel eerst even geproefd natuurlijk!
Als ik het kado ga geven, ga ik er nog iets anders in doen, maar daar moet ik nog even mijn gedachten over laten gaan. Er kan van alles in natuurlijk.

Onderin het doosje heb ik nog een tekst "verstopt", eigenlijk is de tekst iets te licht uitgeprint (klein missertje), maar in het echt is het wel goed te lezen. De tekst heb ik zelf gemaakt en kunnen jullie hier vinden, samen met nog een "nieuwe". Hoop dat jullie ze kunnen gebruiken.

En nu denken jullie dat jullie bij het einde van het bericht zijn aangekomen? Mis...ik heb nog een leuk nieuwtje. Met mijn lentekaart van laatst ben ik winnaar geworden bij het Marianne Design Challenge Blog. Uiteraard ben ik daar erg blij mee en ook best wel trots, ik heb al een klein rondedansje gedaan!

Waarschijnlijk zijn jullie me nu wel zat, komt goed uit, ik weet toch niets meer te schrijven. Behalve dan nog dat ik jullie alvast wil  bedanken voor de leuke reacties!
Liefs......................

15 opmerkingen:

  1. Ohhh Annerieke,wat heb je een mooi doosje gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig doosje heb je weer gemaakt zeg erg mooi hoor.
    En gefeliciteerd met je eerste plek super hoor
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Annerieke wat een schattig doosje is dat zeg !!
    Ik had jouw naam al gezien bij de challenge van Marianne : gefeliciteerd hoor !

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig doosje!!!!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige doosje annerieke.
    en ja hoor had het al zien staan van harte proficiat met die mooie prijs.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Annerieke,
    ik zie dat ik een berichtje gemist heb,
    maar wat een schattig geldenvelopje heb je gemaakt!
    Je berichtje vind ik echt niet lang,
    je schrijft zo leuk!
    Je doosje is heel erg mooi!
    Prachtig gemaakt!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heee, van harte gefeliciteerd! leuk hoor.
    Overigens is dit ook weer een mooi doosje geworden. Ik vind het bordeaux erg mooi uitkomen met het roze.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met het winnen van de challenge! Dit doosje heb je ook erg leuk gedaan. De lichte tekst in het doosje is wel subtiel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Annerieke,

    Wat heb je doosje gemaakt, en wat een leuke post ook op je blog...hihi!

    Leuk dat je meedoet met mijn Candy voor de Trouvaille machine. Wens je heel veel succes. Kom je vrijdagavond nog even kijken of je gewonnen hebt?

    Liefs,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Annerieke,
    Wat een LEKKER doosje is dit ☺☺☺.....ziet er GOED uit.
    Lang blogbericht.....ja, want ik word nog al eens afgeleid door "hier" enz. enz. ☺☺☺
    Van ♥-e Gefeliciteerd met je winnende kaartje.....je hebt het verdient.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtig doosje heb je weer gemaakt. Ik vind het er altijd super uitzien, maar begin er zelf niet zo vaak aan. Proficiat met je winnende kaartje. Lieve groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuk doosje voor je moeder en leuk idee, die hartsnoepjes.
    Ook ik heb gelukkig nog een moederdag te vieren.
    Zij hoopt volgende maand 70 te worden.
    En de lengte van je verhaal..... viel best mee hoor.
    Heb het in 1 ruk uitgelezen haha.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuk doosje Annerieke, daar zal je moeder vast blij mee zijn!
    Je mapje uit vorig berichtje vind ik ook heel mooi, leuke kleurencombi!
    En nog gefeliciteerd met je winnende kaartje!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie doos is dit geworden. Leuk voor moederdag. En gefeliciteerd met je prijs. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie cadeau doosje!! Mooie kleur en prachtig gemaakt!! Gefeliciteerd met het winnen bij MD! Super leuk!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!