Pagina's

donderdag 17 mei 2012

Beetje bont...

Bedankt allemaal voor de reacties op mijn kaart van gisteren, super leuk om te lezen! En weer een nieuwe volger, welkom hoor. Hopelijk vind je bij mij ook wat inspiratie net zoals ik vind bij anderen.

Vandaag weer een kaart voor een challenge en wel voor die van Crealies.
Met deze kaart wil ik graag meedoen aan challenge no. 18 
Voor deze kaart heb ik de kleuren groen en oranje gekozen, maar dat is wel duidelijk :-).
Dit is een experimentje geweest, printen op dessinpapier, had ik nog niet eerder gedaan, maar mijn printer werkte hartstikke goed mee. De tekst is niet zo duidelijk, maar het is ook een experiment.

Voor de bloem heb ik 2 stansen gecombineerd, geeft wel een grappig effect. Ook de randjes iets omgekruld, dan wordt de bloem iets voller.

De volgende materialen van Crealies heb ik gebruikt: Creative flowers no. 18 en 19 en creative shapes no. 1 en 11.
Persoonlijk vind ik het wel een erg bonte kaart geworden, maar ik word van deze kleuren wel vrolijk.

Groetjes!


9 opmerkingen:

Anoniem zei

Beetje bont... maar wel vrolijk :-)
liefs Yvonne

Janny's Cards Creations zei

Ik vind het een leuke kaart geworden maar alleen kan ik de tekst slecht lezen en dat is wat jammer want verder vind ik het een geweldig mooie kaart. Ook de kaart hieronder vind ik erg mooi. Leuk die kleuren combo. Groetjes Janny

Janny's Cards Creations zei

Zeker weten dat je de kaart kan gebruiken. Zoals ik ook al schreef ik vind het een hele mooie kaart geworden. Groetjes Janny

Hetty zei

Wat en leuke en super mooie kaart

gr hetty

Wilma zei

Hoi Annerieke,
Gelukkig is "een beetje bont" niet te bont.....ik hou wel van deze WARME kleurencombinatie ☺☺☺
En met een zak of enveloppe zonder bodem komt je kaartje misschien niet op de plaats van bestemming?
Toch heb ik dit WARME kaartje bij Mr. Linky op het blog van Crealies zien staan.....SUPER van je dat je mee doet. Vond je het een leuke uitdaging ☺☺☺?
Liefs Wilma.....ook namens het Crealiesteam.

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
niks mis mee,
heerlijke bonte kaart, maar niks te bont!
Je wordt er juist vrolijk van , van deze kleurtjes!
Mooi gemaakt,
je kaartje uit je vorige bericht vind ik ook erg mooi en stoer, de pin is prachtig, gewoon laten waar die is, zou ik zeggen!
Groetjes van Daatje

Riet zei

Wat een prachtige kaart Annerieke.
Wat heb je mooi papier gebruikt.

Liefs Riet.

KarinsArtScrap zei

dat heb je heel mooi gemaakt annerieke, lekkere kleurtjes gebruikt.


groetjes karin

Yvonne van Bruggen zei

Een mooi kaartje, met mooie kleuren! Leuk dat je hebt meegedaan met de challenge bij Crealies! Groetjes, Yvonne