Pagina's

woensdag 2 mei 2012

Een andere kleurcombinatie...

Vandaag laat ik jullie een mapje zien waarin je geld of een kadokaart kunt doen. Het patroon kun je hier vinden. Zelf heb ik het patroon ergens anders vandaan, maar ik weet niet meer waar. Ook heb ik de maten iets aangepast.
Het papier komt uit een blok van Action. Het zijn kleuren die ik zelf eigenlijk niet gecombineerd zou hebben, geel met roze, maar nu het "iets" geworden is, vind ik het erg leuk. Zo zie je maar weer, gewoon doen!

Het mapje is dichtgemaakt met een stukje klittenband. Op de sluiting heb ik een bloem gemaakt en rechtsboven aan nog een stukje kreukellint geplakt.




De binnenzijde heb ik ook beplakt, staat wel zo netjes in dit geval. Het is een leuk model om te maken, niet te moeilijk.



Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken!
Groetjes

6 opmerkingen:

  1. Wat ziet dit er leuk uit!!!
    Hmm, roze en geel zou ik ook niet zo snel bedenken maar het resultaat is toch wel fris en fruitig.
    Je bloem vind ik ook mooi geworden (lijkt wel een beetje pioenig)
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Annerieke,
    Wat een FLEURIG en LIEF mapje is dit ☺☺☺.
    Enneh.....hoezo de moeite nemen? Het kost me absoluut geen moeite om naar je PRACHTIGE creaties te komen kijken.....echt niet.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi geworden zeg en een heel erg leuk patroon!!!
    de kleurencombi vind ik ook wel erg mooi!!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat heb je weer super gedaan annerieke.

    op je vraag een antwoord.
    ik probeer altijd eerst mijn kaarten te verkopen.
    ik heb een grote map met foto scheet vellen waar je twee kaarten in kunt doen bij mijn kapster staan.
    daar zitten dus ongeveer 40 tot 50 kaarten in en zo ga ik dan om de zoveel weken kijken of ik iets verkocht heb.
    als ze er heel lang in hebben gezeten en nog erin zitten haal ik ze eruit, dan wil mijn tante en nichtjes en de buurvrouw ook nog wel eens kaarten kopen.
    en als dan ik zelf een kaart nodig heb pak ik er een die ik allang heb.
    zo kan ik mooi mijn hobby onder houden anders is het niet tedoen.
    maar ik zou hem wel naar een vrouw sturen.
    en dan geef ik ook altijd nog kaarten weg voor verjaardagen zoals mijn zus.
    daarom kan ik er ook veel maken.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Annerieke, wat een lieve kleurencombo is dit. Leuk mapje. Ik heb het begin vorig jaar eens gemaakt voor mijn vader, maar hij staat nog steeds op de laptop en niet op mijn blog. Je bloem is weer een beauty. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Annerieke,mooi papier en de kleuren zijn zo mooi en zacht.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!