Pagina's

maandag 21 mei 2012

Een gewone kaart...

Vandaag begin ik om jullie te bedanken voor de vele leuke reacties op mijn "swingcard", ik heb ze met heel veel plezier gelezen!

De kaart die ik laat zien is gemaakt met kraftpapier en papier uit een blok van Action. Combineert het niet prachtig zo? De randen zijn bewerkt met de papierdistresser en "Distress Ink walnut stain". Verder heb ik nog stansvormen, kant, een knoopje en wat verbandgaas gebruikt, ook dit is bewerkt met inkt om het in de kleur te krijgen.

De bloem is een craftable, verschillende lagen, ingeknipt en omgekruld. In het midden zitten meeldraadjes en kleine pareltjes.

Nou, meer hoef ik niet te vertellen toch?

Ik wens jullie een fijne zonnige dag!

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Zo gewoon vind ik hem niet hoor. Ik vind hem juist heel chique!! Volgens mij heeft ie wel een vintage uitstraling, hoe dan ook,...ik vind hem "gewoon" mooi.
Liefs Yvonne

Naomi zei

Mooi kaartje weer Annerieke!
De bloem is echt ontzettend mooi!!!

Veel liefs
Naomi

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Annerieke.

Liefs Riet.

Berlinde zei

Een mooi romantisch kaartje Annerieke!
Lieve groetjes, Berlinde

KarinsArtScrap zei

wat een prachtige kaart anneriek, weer mooi gedaan.

groetjes karin

Wilma zei

Hallooooooo
Hoe durf jij dit een gewone kaart te noemen ☺☺☺??? Meis.....dit is een BJOETIE.
Liefs Wilma

Janny's Cards Creations zei

Twee prachtige kaarten op je blog. Ik vind ze allebei erg mooi gemaakt. Allebei een mooi geheel en leuk dat je zo goed laat zien hoe je de tweede kaart gemaakt hebt.
Groetjes Janny

Helen zei

Hoezo een gewone kaart .....
Wat een beauty is dit weer. Alles weer prachtig op elkaar afgestemd. Groetjes, Helen

Hetty zei

Wat is het een prachtig kaartje

gr hetty

Nelleke zei

Hallo Annerieke,
Een gewone kaart.... ? Prachtig gewoon.
En die stempeltjes van je andere kaarten, ik ga daar zeker even naar kijken.
groetjes,
Nelleke