Pagina's

zaterdag 12 mei 2012

Goed gelukt!

Ongeveer een maand geleden zag ik bij Stempeleinmaleins dit leuke mandje. En het ´project´ voor moederdag was geboren, zo eenvoudig gaat dat soms.
Voor deze gelegenheid heb ik er een lekkere chocoladereep en 2 mini´s ingestopt.
De randen van het papier zijn allemaal bewerkt met distress inkt ´tumbled glass´. Langs de rand van het doosje zit een ponsrand en aan de voorzijde heb ik maar even vermeld voor wie het is, is wel duidelijk toch, hihi?  De tekst heb ik zelf gemaakt en als jullie hem leuk vinden kun je hem hier downloaden.
De bloem bestaat uit een aantal stansen, wat omgekruld en op elkaar geplakt. In het midden zit een klein hartje.
Rest alleen de achterzijde nog, daar heb ik wat swirls geplakt.

Wat denken jullie...gaat dit doosje in de smaak vallen? Ik denk van wel natuurlijk, ben al een paar dagen bezig om mijn moeder nieuwsgierig te maken. Ongetwijfeld krijgt dit doosje ook weer een mooi plaatsje, dat idee maakt me nu al blij.

Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor jullie reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken!
Goed weekend nog verder!

15 opmerkingen:

  1. o wat een lief mandje!
    Heel mooi gemaakt en een goed idee om het voor moederdag te doen!!

    Groetjes evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja hoor, 't is er weer eentje om trots op te zijn! Het ziet er weer heel mooi en verzorgd uit en de inhoud is altijd welkom. Leuk, leuk, leuk!
    Liefs en een fijne moederdag, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk en mooi weer Annerieke!
    Het zal zeker in de smaak vallen hoor, en de inhoud al helemaal ;)

    veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk kadootje heb je zo!!!! Heel mooi gemaakt!
    Fijn weekend!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Annerieke,
    Alweer een SCHITTEREND project waar je moeder van zal "smullen" ☺☺☺
    Ook zie ik bloemen en swirls van Crealies en daarom kom ik je uitdagen om aan de challenges mee te doen van Crealies ☺☺☺.
    Een fijn weekend en een fijne moederdag toegewenst.
    Liefs Wilma.....ook namens het Crealiesteam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is toppie, wat mooi gedaan
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. waaauw, wat een leuk projectje ! mooi gemaakt !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh wowww Annerieke wat heb je dit schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nou dat heb je weer mooi voor elkaar gekregen annerieke.
    super gaaf gemaakt en heel leuk idee.
    je mammie zal dat wel mooi vinden.


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gemaakt Annerieke, dat zal zeker wel met vreugde ontvangen worden.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, dit is prachtig! Daar zal je moeder zeker fier op zijn!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtig doosje Annerieke, dat gaat je moeder zeker mooi vinden!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw schitterend hoor daar zal je moeder blij mee zijn!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Annerieke!
    Wat een schattig mandje!
    Wat fijn dat je het aan je moeder kunt geven!
    Geniet er maar van!
    Mijn moeder is er niet meer...
    maar ik denk met liefde aan haar terug!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super mooi moederdagcreatie
    heb je gemaakt wat zal je moeder daar
    blij mee zijn

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!