Pagina's

woensdag 23 mei 2012

Lekker warm...

Wat een weertje is het momenteel, heerlijk. Hier zaten we toch op te wachten, nietwaar? Het is alleen geen weer om binnen te zitten, dus inmiddels heb ik mijn "buiten" werkzaamheden weer opgepakt, zoals lezen, haken en breien.
Ik kan jullie natuurlijk wel iets laten zien, want ik heb altijd wel een kaart of verpakking in voorraad :-).
Een mannenkaart...de (meeste) randen van het papier zijn bewerkt met de papierdistresser en "Distress Ink chipped sapphire".
Het zakje is gemaakt van denimpapier, net echt. De stiksels zijn met de hand gedaan en op het klepje zit een knoopje, heb geprobeerd om het een beetje in denimstijl te houden.
Rechtsboven heb ik het papier omgekruld en in de hoek twee snaps vastgezet.

Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken!
Tot de volgende keer...

9 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Buiten en binnen is het WARM en je mannenkaart is COOL ☺☺☺. Nou niet al je papier verscheuren hè?
Liefs Wilma

Anoniem zei

Ja , ik vind hem echt heel errug gaaf! Ook het leuke detail op de hoek met de ingescheurde en opgerolde hoekjes, het lijkt net een revers van een overhemd. Nogmaals errug leuk!
Liefs en een zonnige dag, Yvonne

KarinsArtScrap zei

gave mannenkaart annerieke, super leuke en mooi gedaan.

groetjes karin

Riet zei

Wat een prachtige kaart Annerieke.

Liefs Riet.

arjette zei

Wat een super leuke mannenkaart!!!

gr. arjette.

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat een leuke mannenkaart heb je gemaakt,die hoek vind ik erg leuk!
ja fijn zo een voorraad,
ik ben er doorheen en aangezien ik ook van buitenleven houd,
heb ik dus al een poosje niks gepost,
maar goed ik kan niet alles immers...
Je kaartje hieronder vind ik ook erg bijzonder!
Je swingkaart is prachtig!
Groetjes van Daatje

Berlinde zei

Dit is wel een heel erg leuke mannenkaart Annerieke, leuk met dat zakje en die omgekrulde hoek!!
Lieve groetjes, Berlinde

Margareth zei

Hoi Annerieke, zet je ook andere kunstwerkjes op je blog, of is dit alleen voor kaarten?
Gr. Margareth

Helen zei

wat een prachtige stoere mannenkaart. Geniet van het heerlijke weer. Groetjes, Helen