Pagina's

zaterdag 26 mei 2012

Love...

Zo lieve mensen, het kan niet op...het blijft maar mooi weer! Wat is het toch ontzettend fijn om veel buiten te zijn. Zoals jullie merken ga ik er zelfs van rijmen :-).
De kaart die ik vandaag laat zien heb ik gemaakt voor de trouwdag van vrienden van ons. Alle randen van het papier zijn bewerkt met "Distress Ink dusty concord". Ook heb ik zelf een achtergrondje gestempeld met vlinders en de stempel is ook ingekleurd met de Distress Ink. Nu vragen jullie je misschien af, ink en geen inkt? Nou, ik twijfel dus...op het doosje staat ink en aangezien ik de kleur ook in het Engels vermeld, doe ik de rest ook maar in het Engels. Dus het is geen "slordigheidje".
Midden over de kaart zit een stukje kreukellint geplakt en linksonder nog 2 pareltjes.

Natuurlijk wil ik jullie weer bedanken dat jullie mijn blog bezoeken en reacties achterlaten.
Ik wens iedereen fijne Pinksteren!

10 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

Hallo annerieke wat een mooie kaart heb je gemaakt.
prachtige gedaan.
ik heb hier een challenge blog bij gezet daar kun je hem erin zetten als je wilt.
ze vragen een wedding or love card.
de mijne is voor morgen was ik toevallig al in mijn blog aan het zetten.

groetjes karin


http://simplycreatetoo.blogspot.com

Riet zei

Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt Annerieke.

Liefs Riet.

Helen zei

wat een beauty weer in mijn favoriete kleurtje. Ik wens jou ook een heel fijn en zonnig lang weekend. Groetjes, Helen

Anoniem zei

Wat een apart maar mooi kaartje.
Fijne pinksterdagen, Yvonne

Hetty zei

Wat is het een prachtig kaartje

gr hetty

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
mooi die paars en rose en lila kleurtjes bij elkaar!
mooie stempeltjes ook,
ik vind het een geslaagde kaart!
Groetjes van Daatje!

Nelleke zei

Wat is die prachtig geworden, leuk dat je zelf een achtergrond gestempeld hebt. Ik ben altijd bang dat ik het verknal, maar soms moet je het ook maar gewoon doen.
Groetjes, Nelleke

Issha zei

Elke keer weer sta ik verbaasd als ik je creaties zie! Hoe bedenk je ze?! Echt super, ga zo door. :)

Margareth zei

Heb je met dat mooie weer nog tijd voor crea?

Berlinde zei

Een prachtig kaartje Annerieke, leuk je zelfgemaakte achtergrondje!
Lieve groetjes, Berlinde