Pagina's

dinsdag 8 mei 2012

Nog zo'n leuk mapje...

Herinneren jullie het geldmapje van vorige week nog? Dit is er ook eentje die ik eerder gemaakt heb, maten heb ik weer iets aangepast, omdat ik het origineel iets te groot vind. Het patroon kunnen jullie hier vinden.
Persoonlijk vind ik deze kleuren erg mooi, het heeft een stijlvolle uitstraling. De randen van het papier zijn bewerkt met de papierdistresser en distress inkt "walnut stain". Voor de sluiting heb ik een "bloem in bloem" gemaakt met een stukje klittenband erachter. Bovenaan zit nog een stukje organzalint gestrikt.

De achterzijde heb ik verder niet bewerkt, wel heb ik de binnenzijde beplakt. Ik hoop dat jullie hem ook mooi vinden.

Natuurlijk wil ik jullie weer bedanken voor de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken!




Tot de volgende keer!

13 opmerkingen:

Liesbeth zei

Wat een mooi geldmapje Annerieke, hij heeft een prachtige uitstraling met die grote bloem voorop.
gr. Liesbeth

Naomi zei

Mooi weer hoor Annerieke!!!
Ik ben ook helemaal weg van je mooie grote bloem op de voorkant!
Heel erg mooi papier ook!
Het past allemaal geweldig mooi samen.

Veel Liefs
Naomi

Linda zei

Schitterend gedaan, hij is helemaal chique
gr linda

Charlotte zei

Heel mooi mapje Annerieke!
Bedankt voor het linkje. Ik ben er nog een paar ander leuke ideetjes tegengekomen voor op mijn to-do lijstje :)
Groetjes,
Charlotte

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat een prachtig gekleurd papier!
Het is een leuk modelletje,
ik heb het patroontje ook maar even overgenomen!
Heel mooi met dit bloem als afwerking!
Groetjes van Daatje

KarinsArtScrap zei

dat ziet er prachtige uit annerieke.
heel leuk en mooi papier.

groetjes karin

Berlinde zei

Een prachtig mapje Annerieke, heel mooi papier en leuk gemaakt!
Lieve groetjes, Berlinde

Sandra zei

Ziet er helemaal super uit en de kleur is zeker erg stijlvol!!
Groetjes Sandra

Marjan zei

Wat een mooi mapje zeg !!
Mooie kleuren ook.

Groetjes, Marjan

Evelien zei

Wauw echt een heel mooi envelopje!
De kleuren zijn schitterend!

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Wooooooow, wat een PRACHTIG geldmapje. PRACHTIG van kleur en met een hele MOOIE bloem in bloem op bloem ☺☺☺.
Liefs Wilma

Riet zei

Wat een prachtig mapje Annerieke.

Liefs Riet.

Janny's Cards Creations zei

Wat een mooi geldmapje heb je gemaakt. Ik vind het papier en de kleuren erg mooi en chic. Ik ga het zeker ook een keer proberen.
Groetjes Janny