Pagina's

maandag 28 mei 2012

Romantisch geel...

Wauw....wat hebben we heerlijk zomerse dagen achter de rug en wat hebben we ervan genoten!
Om nog even in deze zomerse sfeer te blijven laat ik jullie een kaart zien in zonnig geel.
Alle randen van het papier zijn bewerkt met "Distress Ink walnut stain". De bloemen bestaan uit meerdere stansvormen, die zijn wat ingeknipt en omgekruld, waardoor je een mooie volle bloem krijgt. In het hartje zit een klein pareltje. De twee flapjes zijn dichtgestrikt met organzalint.
Hier zien jullie de kaart met de strik los.
Dit is de binnenzijde. In het midden van de vorm heb ik een tekst gestempeld. Ook de bovenzijde, waarvan je nog een klein stukje kunt zien is bestempeld.

En...wat vinden jullie ervan, is het geen plaatje? Ik ben er zelf erg tevreden over, dit is weer zo'n goed gelukt "projekt", ik noem het maar "projekt" want bewerkelijk is deze kaart wel.
Het leuke vouwmodel heb ik hier gevonden, want zelf bedenk ik dat natuurlijk niet :-).

Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken!

9 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan Annerieke! En inderdaad, de kleur is schitterend!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is je goed gelukt annerieke ik vind het een schitterende kaart.
    ook de kleur vind ik mooi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohh, wauw, deze is heel erg mooi en wat passende kleuren perfect bij elkaar. Erg chique.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig kaartje Annerieke, leuk model en die bloemen zijn ook super!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had het model eerder gezien, wat heb je er een prachtige uitvoering van gemaakt.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super mooie kaart en wat een leuk model! Prachtig gemaakt en idee om te onthouden! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Annerieke!
    Wat een gaaf model zeg!
    Ga ik ook eens proberen!
    Mooi papier gebruikt en prachtig afgewerkt!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel romantische kaart Annerieke! Geen voor de hand liggende kleurkeuze maar wel erg geslaagd!
    G.
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!