Pagina's

maandag 14 mei 2012

Van papier tot kadootje...


Op deze zonnige maandagmorgen wil ik jullie allereerst bedanken voor de leuke reacties op mijn moederdagkadootje. Mijn moeder was er erg blij mee hoor! Ook wil ik mijn nieuwe volger verwelkomen, leuk dat je mijn blog gevonden hebt.

Vandaag laat ik jullie creaties zien van andere mensen. Zoals ik laatst geschreven heb, werk ik elke vrijdagavond als vrijwilliger bij een autistensoos. Afgelopen vrijdag hebben we natuurlijk iets voor moederdag gemaakt.
We zijn begonnen met gewoon stukjes papier :-).

Van tevoren had ik verschillende pakketjes gemaakt, met dessinpapier, uitgestanste vormen, ponsranden, lint en wat tekstlabels.


Dit is het eindresultaat geworden. Ziet het er niet ontzettend leuk uit?

De mensen konden kiezen uit 3 verschillende dingen om te maken, een beker met een zakje hartjes, een mapje met een zakje chocopoeder en een wikkel met een lekkere chocoladereep erin.

We hebben een gezellige avond gehad, want behalve knutselen wordt er natuurlijk ook heel veel gekletst.
Wat ik zelf zo leuk vind, is dat iedereen er weer iets bijzonders van maakt, ik ben dan ook heel erg trots dat er zulke mooie creaties gemaakt zijn.




Jullie begrijpen dat ik hier wel wat voorbereiding aan gehad heb, de volgende keer laat ik weer iets van mezelf zien, want natuurlijk zit ik niet stil :-)!

9 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke mokken.
    Ook een leuke omschrijving, van papier tot kadootje.
    Ik werd meteen nieuwschierig.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke mokken fijn dat het zo goed gegaan is.
    en wat heb jij een mooie gemaakt zeg.


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creaties zijn dit.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, wat een mooie creaties zijn er gemaakt na jouw voorbereiding en begeleiding. Zullen alle moeders vast blij mee zijn geweest.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi annerieke,
    zoals jij al in een reactie schreef naar mij,
    het is erg leuk om voor anderen iets te betekenen,
    dat straalt ook helemaal van dit blogbericht af, het resultaat is ook erg mooi!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Annerieke,
    Wat HEERLIJK al die kadootjes ☺☺☺.....wat een creativiteit en wat een PLEZIER om al dit MOOIS te maken.
    Hier kan iedereen inspiratie uit putten.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt je vootbereidingen goed getroffen want het ziet er geweldig leuk uit! Je bent weer geslaagd.
    Liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ☺☺☺ GELUKT ☺☺☺. Ik kon geen berichtjes "inplannen".....nu wel ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat heb je dit goed voorbereid en wat zijn de creaties mooi geworden. Wat zullen jullie een plezier hebben gehad. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!