Pagina's

zondag 6 mei 2012

Wat oudjes...

Allereerst wil ik mijn nieuwe volger welkom heten, leuk dat je mijn blog gaat bezoeken!

Vandaag laat ik jullie wat oudjes zien en daarmee bedoel ik kaarten die ik al een tijdje geleden gemaakt en inmiddels ook al verstuurd heb. Een wiebelkaart heb ik gemaakt, makkelijk model, toch apart en leuk om te maken. Hij is alleen wel een beetje donker geworden, maar voor een herenkaart mag dat best.
In het midden zit een tussenstukje, zodat hij mooi blijft wiebelen en niet "in spagaat" gaat :-).




Deze kaart is vrij strak geworden, maar ook dat mag voor een herenkaart, vind ik. Jullie merken....ik heb overal wel een excuus voor. Soms heb je ook iets in je hoofd wat er dan niet helemaal uit komt.

Aan de zijkant van mijn blog heb ik een link geplaatst naar het blog van Ellen. Op vrijdagavond werk ik als vrijwilliger bij een autistensoos en daar heb ik Ellen ontmoet. Ellen heeft het syndroom van Asperger. Dit syndroom kenmerkt zich door beperkingen in de sociale interacties en een beperkt repertoire aan interesses en activiteiten. Ellen is kort geleden een blog begonnen om haar dagelijks leven te beschrijven. Ik heb haar beloofd dat ik haar link zou plaatsen. Ik doe dat graag want ik heb respect en bewondering voor de manier hoe zij hier mee omgaat.

Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken!

7 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten Annerieke en een mooi verhaal.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige herenkaartjes heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Annerieke,
    leuke kaartjes!
    Wat goed van je, vrijwilliger zijn in een soos met mensen die een beperking hebben!
    ik ga gelijk even gluren op het blog van Ellen!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kaarten annerieke.
    ik vind ze heel erg mooi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaarten Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaartjes heb
    je gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!