Pagina's

woensdag 16 mei 2012

Wel of geen pin?

Het is al weer woensdag, de woensdag voor hemelvaart. Ik vind het altijd een lekker relaxed gevoel als er wat vrije dagen in het vooruitzicht zijn. We hebben de komende dagen geen "verplichtingen" dus we kunnen lekker doen waar we zin in hebben. Als nu het zonnetje ook wat gaat schijnen en de buien wegblijven, ben ik al tevreden. Maar goed, genoeg "geneuzel" over het weer.

Deze kaart heb ik gemaakt voor Liftchallenge #16. Gelukkig duurt deze challenge altijd 2 weken, anders  was het me niet gelukt om een kaart hiervoor te maken. En ik vind het juist zo leuk om een kaart te liften.
De randen van het papier heb ik bewerkt met distress inkt "walnut stain" , dat vind ik toch wel een kleur die je heel vaak kunt gebruiken hoor. De zijranden van de pockets heb ik gestikt met de hand.



Op de kaart moet ook een pin verwerkt zijn, die heb ik niet, wel spelden genoeg :-). Maar aangezien ik ook wel eens (lees bijna nooit meer) sieraden maak, heb ik van een nietstift zelf een pin gemaakt. Eigenlijk vind ik het niet echt iets voor een mannenkaart, maar dat had ik van tevoren niet bedacht natuurlijk. Op de nietstift heb ik wat kleine bruine kraaltjes geregen en daar bovenop nog een knoopje geplakt. Voor mijn gevoel is het dan toch een beetje stoer! Ben benieuwd wat jullie vinden, kan de pin of niet? Ik kan hem voor het versturen er natuurlijk altijd nog afhalen, hihi.
Twee labeltjes heb ik bestempeld en door eyelets zit een stukje twine geknoopt.









Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken!
Fijne dag nog!

17 opmerkingen:

Riet zei

Wat een prachtige kaart Annerieke.

Liefs Riet.

José zei

Hele mooie lift Annerieke. Mooie kleuren en je pin vind ik helemaal toppie!
Hartstikke leuk dat je weer met ons meelift.
Groetjes, JOse

Wilma zei

Heeeeeey.....dat is ook toevallig......hier is het ook woensdag ☺☺☺. Heerlijk die vrije dagen.
Het is een LEUKE liftkaart en die pin kan echt wel.....al zou ik hem misschien heeeeeel goed vastlijmen ☺☺☺.
Fijne vrije dagen en GENIET ervan.
Liefs Wilma

Anoniem zei

nou die pin kan echt wel hoor! Als je een beetje snel kijkt zou het ook nog wel iets van een wijzer van een kompas kunnen zijn. Zeker niet eraf halen hoor. Het is een mooi geheel zo. toppie :-)
Liefs Yvonne

Marjan zei

Leuke kaart !!
Ik zeg zonder pin voor een man, mét pin voor een vrouw. Want dat kan toch ook wel ??

Groetjes, Marjan

Linda zei

Jaaaaa met pin, ik vind hem erg gaaf erbij
gr linda

Anoniem zei

Hoi Annerieken,

Wauw...hij is echt mooi geworden...Super...en wat het weer betreft....de zon komt eraan...Genieten dus met de vrije dagen. Succes met de Challenge.

Gr. Sandra

Cornelie zei

Niets mis met de pin, en kan prima voor een man. Ook door het kleurgebruik en de knoop en de combinatie met het tandwiel!!
Hele leuke lift, mooie tags, en top handstikwerk!! Fijn dat je meedoet met de liftchallenge!
Grietjes Cornelie

KarinsArtScrap zei

wat een gave lift annerieke.
heel mooi gedaan en een echte pin vind ik het.
helemaal toppie.

groetjes karin

Anoniem zei

he, mag ik nog even?? Wat een mooie fofo's heb je geplaatst op je banner!
Liefs Annoniem

Berlinde zei

Ik vind het een prachtige kaart Annerieke, en die pin past er door de kleuren zelfs voor een man heel goed bij!
Lieve groetjes, Berlinde

Christine zei

Prachtige lift! Heel knap gedaan, de kleuren zijn mooi en de pin past perfect!
Liefs
Christine

Nelleke zei

Hallo Annerieke,
Via via kom ik op jou blog terecht en heb jou creaties bekeken. Mooie verschillende dingen maak je, ik ben volger van je geworden en hoop dat je ook een keer bij mij een kijkje gaat nemen.
Groetjes,
Nelleke

arjette zei

Ik vind dat die pin prima kan hoor, geweldig kaartje zo!!!!

gr. arjette.

Helen zei

wat een prachtige stoere mannenkaart en die pin hoort er helemaal bij hoor. Hoop dat je van je vrije dagen (en de zon als die komt) geniet. Groetjes, Helen

Nadine zei

gave labels, gave pin, mooi papier... need I say more? Oja, bedankt voor het meedoen, super leuk kaartje!

M@rjan zei

Vind het top voor een man! Erg mooie en strakke uitwerking van de liftkaart. En leuk dat je meedoet met de Liftchallenge.