Pagina's

zaterdag 19 mei 2012

Zo lekker roze...

Net even heerlijk in de tuin koffie gedronken, wat was ik daar aan toe zeg. Even een beetje zon...en de koffie natuurlijk ;-).
Afgelopen week heb ik een "swingcard" gemaakt. Het patroon heb ik van Wilma, bedankt hoor! Wilma laat ook een erg mooie kaart zien.
Alle randen van het papier zijn bewerkt met "Distress Ink victorian velvet". Aan beide zijdes heb ik een ponsrand gemaakt met een stukje roze kant. Grappig is dat toch, alles is roze (met wit), maar het is allemaal verschillende roze.
De achterzijde heb ik qua papier contra gemaakt en twee ponsranden gebruikt.

De leuke tekst (zeg ik natuurlijk omdat ik hem zelf gemaakt heb)
kunnen jullie hier vinden, daar staan er nog meer die jullie zo mee kunnen nemen!


Dit zijn nog foto's waar de kaart plat ligt, dan zijn beide kanten goed te zien.


Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenges bij:
De Creatieve Zebra
Elke kaart een feestje!, uitdaging 115
Crealies, no.19
De stansen van Crealies die ik gebruikt heb, zijn Creative flowers 18 en 19 en Creative shapes 1 en 11.

Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken!

17 opmerkingen:

Marjan zei

Heerlijk roze !!!
Leuke kaart. En weer een leuke tekst.

Groetjes, Marjan

Liesbeth zei

Wat een mooi modelletje Annerieke, en wat heb je hem mooi en in rose uitgevoerd.
gr. Liesbeth

Linda zei

Wat is ie leuk geworden, en zo lekker roze
gr linda

Debby zei

zeker lekker roze
bedankt voor je deelname aan DCZ

groet Debby

KarinsArtScrap zei

het is weer een vrolijke en mooie kaart annerieke.

groetjes karin

Wilma zei

Hoi Annerieke,
Het patroon van mijn blog, maar wel met andere afmetingen ☺☺☺.
De Crealiesjes zijn alom aanwezig in al die kleuren roze.
Jij ook veel liefs
Van Wilma en van het Crealiesteam.

Anoniem zei

hij, of moet ik zeggen zij......is echt mooi en roze! Leuk dat je de andere kant contra hebt gemaakt, t'is een mooi geheel zo. :-) en dan verdien je wel een beetje zon met een lekker bakkie.
Liefs en succes, Yvonne

Riet zei

Wat een prachtige kaart Annerieke.

Liefs Riet.

Christine zei

Prachtig kaartje Annerieke! Leuk kleurtje!
Liefs
Christine

Berlinde zei

Een heel mooi kaartje Annerieke, leuk model is dit!
Lieve groetjes, Berlinde

Daatje zei

Hoi hoi annerieke,
wat is de swingkaart leuk he, je hebt mooi rose gebruikt wat erg lieflijk staat!
Groetjes van Daatje

arjette zei

Wat mooi zeg!!!!!

gr. arjette

Helen zei

wat een prachtige creatie weer. Helemaal op elkaar afgestemd, toppertje hoor.

Petra zei

Wat een schattig kaartje, zo lekker zoet met roze!
Gezellig dat je mee doet bij EKEF!
Groetjes Petra

Wilma zei

Hoi Annerieke,
☺☺☺ Door GOED te kijken naar deze PRACHTIGE swingkaart ☺☺☺
Liefs Wilma

Jolanda Cuper zei

Prachtig wat een mooie en lieve roze kaart! Gezellig dat je meedoet met EKEF!
Groetjes Jolanda.

Yvonne van Bruggen zei

Wat een mooie swingcard! En mooi zo in één kleur! Leuk dat je weer hebt meegedaan met de challenge van Crealies! Groetjes, Yvonne