Pagina's

dinsdag 19 juni 2012

80 !

Zaterdag was mijn lieve paps jarig, hij werd 80. Natuurlijk hebben we een gezellig feestje gehad! Als ik deze leeftijd bij anderen hoor of lees, dan denk ik, oei, dat is oud, maar bij mijn eigen vader vind ik dat best wel meevallen :-). Het is gelukkig ook nog een actief persoon, dus misschien ligt het daaraan.
Ik heb voor deze gelegenheid weer zo'n mooie vouwkaart gemaakt, het patroon kunnen jullie hier vinden.
Alle randen van het papier zijn bewerkt met "Distress Ink walnut stain". Over het midden heb ik een rand gemaakt, aan beide zijden geponst.
De bovenkant van de binnenzijde is geembost en bewerkt met inkt. 
 De tekst heb ik in het midden van een Spellbinder geplakt.

Tot slot nog de achterzijde met mijn zelfgemaakte "naamstempel". 
Het leuke aan deze kaart is, vind ik tenminste, dat je alle zijden kunt bewerken. Kan met normale kaarten ook natuurlijk, maar dat doe ik niet. Met zo'n speciale kaart als deze vind ik het netjes en mooi afgewerkt staan, dan wordt het net iets meer dan een kaart. Kunnen jullie het nog volgen? Nou ja, jullie begrijpen misschien wel wat ik bedoel.

Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken!
Groetjes weer...

14 opmerkingen:

Marjan zei

Mooie kaart Annerieke !
Ik vind de kleurencombi erg mooi.

Groetjes, Marjan

Anoniem zei

Jaaah, hij is mooi!!! Echt een luxe kaart. De kleuren het patroon de vorm van de flapjes...alles klopt gewoon. natuurlijk ook nog gefeliciteerd met paps.
Liefs Yvonne

Linda zei

Wat een prachtige kaart
gr linda

Naomi zei

Wauw Annerieke, dit is echt een prachtig kaartje!!!

Heel erg mooi papier en toepasselijke kleuren!
Ook het tekstje is heel erg leuk gevonden!

Daar zal hij vast heel erg blij mee zijn!

Veel Liefs
Naomi

Anneke klerks zei

wat een toppie kaart,alles klopt

liefs anneke

KarinsArtScrap zei

prachtige kaart ook een mooi model.
nog van harte gefeliciteerd annerieke met je vaders verjaardag.

groetjes karin

Sandra zei

Echt een schitterende kaart!!!
Groetjes Sandra

Riet zei

Wat een prachtige kaart Annerieke.

Liefs Riet.

Berlinde zei

Een prachtige kaart Annerieke, heel leuk model!
Lieve groetjes, Berlinde

Christine zei

Mooie kleuren en een prachtig model! Super gedaan Annerieke!
Liefs
Christine

Liesbeth zei

Wat een leuk modelletje heb je gebruikt Annerieke, ziet er prachtig uit, gefeliciteerd nog.
gr. Liesbeth

Helen zei

wat een geweldig mooi kaartje heb je voor je vader gemaakt. Echt een collector's item. Nog van harte met je vader. Groetjes, Helen

Marlies zei

Een super mooie en hele chique kaart! Wat een leuk model! Ook een mooie kleuren combi! groetjes, Marlies

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke!
wat een pracht van een kaart heb je weer gemaakt!
Daar is je vader wel erg blij mee!
Nog van harte met je vaders verjaardag!
Leuk is die site waar je het patroontje hebt weggehaald!
Groetjes van Daatje