Pagina's

donderdag 28 juni 2012

Een goed begin...

Vandaag laat ik jullie een roze kaart zien. Een van mijn favoriete kleuren om mee te werken. Eigenlijk hoef ik niet zo veel toe te lichten, denk ik. De randen van het papier zijn bewerkt met de distresser en inkt. Ik heb een pons gebruikt, een stukje kreukellint en stansen natuurlijk. Het bloemetje is "kant en klaar", maar ik moet  bekennen dat ik momenteel voor andere kaarten zelf bloemen aan het maken ben, dus stansen, nat maken, beetje verfrommelen en dan in elkaar zetten. Zelf vind ik ze erg leuk, maar binnenkort zal ik ze laten zien, dan kunnen jullie ook zeggen of dat inderdaad zo is.
Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge bij Webshop AnmaCreatief, een mooie foto-inspiratie. Daar kun je alle kanten mee op natuurlijk, mijn keuze is gevallen op de kleur en het romantische gevoel dat ik kreeg toen ik naar de foto keek.

Dan wil ik jullie nu nog even de titel van dit bericht uitleggen. Wij hadden vanmorgen een goed begin van de dag. Mijn lief heeft vandaag vrij, dus wij zijn al vroeg op de fiets gesprongen om even van het mooie Almere te genieten.
Een korte impressie...

Jullie zien het goed, de fietsen staan in "ruststand" en dat betekent...







lekker koffie drinken en dan...






genieten van het mooie uitzicht, luisteren naar de vogels en heerlijk frisse lucht opsnuiven. Zien jullie het water "glinsteren"?


En dit is het toetje...

Zijn ze niet prachtig?
Jullie begrijpen dat ik zo elke dag wel wil beginnen :-). Gelukkig doen we het regelmatig.

Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken!

12 opmerkingen:

  1. Hallo Annerieke,
    Wat is er met al die bloemen aan de hand vandaag? Zie zien er SUPER uit.....mag ik wel zeggen. Zowel op je roze kaart als op de foto. PRACHTIG zoals jij alles in en op elkaar zet ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annerieke,
    Wat een prachtige romantische kaart en wat een heerlijke dag moet het geweest zijn zo lekker samen genieten.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een goed begin van de dag (moest helaas werken); dat zou ik ook wel willen. Je kaartje is weer een beauty. Ben heel benieuwd naar je eigengemaakte bloemen. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Om te beginnen is je kaartje erg mooi, en ik ben al nieuwsgierig naar je zelfgemaakte bloemen natuurlijk, en de foto's geven een goed beeld van genieten in de puurste zin van het woord.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Annerieke!
    Wat heerlijk zo een dagje lekker er tussenuit!
    Je fotoos zijn plaatjes!!!!
    Je kaart is heel mooi!
    Ook de kaartjes hieronder vind ik rg mooi gemaakt!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super leuke en mooie kaart annerieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend kaartje!!!
    Je foto's zijn ook prachtig, dat is lekker genieten!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje
    en wat lekker he om te fietsen
    met dit mooie weer wij hebben
    dat ook gedaan vandaag

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke kaart Annerieke!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart, super resultaat!!! En wat genieten die foto's!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een rosé kaart, maak je die wel vaker?
    Hij is wel heel mooi geworden. Lekker zo om even met je lief te fietsen. De gerafelde randen zijn ook leuk van de andere kaart. Dat wil ik ook wel doen, maar ik geloof dat ik te netjes ben...
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart!
    Gezellig dat je meedoet met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!