Pagina's

maandag 25 juni 2012

Kort...

Vandaag even een kort bericht, want ik heb gewoon niets te vertellen, althans, ik weet even niets :-).  Wel laat ik jullie een kaart zien en nog een leuke ook, vind ik zelf. Kort geleden heb ik hele mooie papierblokken gekocht, heel bewust uitgezocht omdat er papier in zit wat erg geschikt is voor herenkaarten. Het papier is ook fantastisch met elkaar te combineren en laat ik daar nu toevallig van houden! Ik ben ook erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden, ik lees het graag.
Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer!

14 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

heel mooi papier annerieke echt voor mannen.
je kaart vind ik ook prachtig.
volgende keer bij zetten welk papier kan ik het op schrijven.

groetjes karin

Tinie zei

Wat een super kaart!!! Klasse hoe je die hebt gemaakt!!!

Groetjes Tinie

Linda zei

Wat een gaaf kaartje, ook wel stoer gedaan zo
gr linda

Nelleke zei

Wat leuk, ik moest even goed kijken hoe het er precies uitzag. Dit is wel echt mannenpapier.
Groetjes,
Nelleke

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Wat een STOERE kaart zeg.....ook kort ☺☺☺.
Liefs Wilma

Berlinde zei

Een geweldig leuke mannenkaart Annerieke!!
Lieve groetjes, Berlinde

nicole zei

zeker zeer geschikt voor mannen, je hebt er een supermooie kaart van gemaakt!!
groetjessssss

Saskia zei

Hoi, je kaartje is heel leuk.
Papier is idd ideaal voor mannenkaarten.
Groetjes Saskia

Riet zei

Wat een mooie kaart Annerieke.

Liefs Riet.

Sandra zei

Vind hem echt super, echt een stoere mannenkaart!!
Groetjes Sandra

Christine zei

Het is mooi papier en zoals je zegt perfect voor mannenkaarten en dat bewijs je hier met deze prachtige kaart!
Liefs
Christine

Marlies zei

Een hele mooie chique kaart! Inderdaad het papier is perfect voor mannen kaarten. groetjes, Marlies

Liesbeth zei

Hoi Annerieke,
Wat een mooi papier heb je idd gebruikt, super voor een Herenkaart mag ik van je weten welk merk het is of de naam van een lijn?
gr. Liesbeth

Helen zei

prachtig mannenkaartje